انتخاب شرکت آسانسور TKE برای بازسازی آسانسور دبیرستان تگزاس

آسانسورهای این دبیرستان چندین روز در طول سال تحصیلی از کار افتاده‌اند و پس از آن تعمیر، نوسازی و استانداردسازی آسانسورها به شرکت TKE سپرده شد.

انتخاب شرکت آسانسور TKE برای بازسازی آسانسور دبیرستان تگزاس

ترجمه از کابین – به گزارش کابین نیوز به نقل از Community Impact، هیئت امنای دبیرستان مک‌کینی بوید، مبلغی معادل 194287 دلار در ماه گذشته برای نوسازی دو آسانسور این دبیرستان در تگزاس، تصویب کرد. این هزینه شامل تعویض و نوسازی اجزای مکانیکی و الکتریکی آسانسور است. دبیرستان McKinney Boyd در سال 2006 افتتاح شد و به دلیل قدیمی بودن آسانسورها، قطعات مورد نیاز کمتر در بازار موجود است و همین امر تعمیر و نوسازی آسانسورها را دشوار می‌کند. آسانسورهای این دبیرستان چندین روز در طول سال تحصیلی از کار افتاده‌اند که موجب انتخاب شرکت آسانسور TKE برای بازسازی آسانسور دبیرستان تگزاس شد و پس از آن تعمیر، نوسازی و استانداردسازی آسانسورها به شرکت TKE سپرده شد.
در واقع این موضوع زمینه انتخاب شرکت آسانسور TKE برای بازسازی آسانسور دبیرستان تگزاس بود. همچنین این شرکت اعلام کرده است که پس از تکمیل سفارش خرید، انتظار می‌رود تقریباً هفت ماه طول بکشد تا قطعات و تجهیزات مورد نیاز جهت بازسازی را دریافت کنند. بازسازی آسانسورها پس از تعطیلی مدارس آغاز خواهد شد و تا شروع مجدد سال تحصیلی به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

تعمیر پله برقی‌های پل‌های هوایی شهر گرگان

مترجم: نعیمه گلی

منبع : Elevator Word

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید