تعمیر پله برقی‌های پل‌های هوایی شهر گرگان

شهردار گرگان با اشاره به خرابی بعضی پله‌های برقی پل‌های هوایی سطح شهر گرگان گفت: پیمانکاری برای تعمیر این پله‌ها در نظر گرفته شده است و تا یک ماه آینده تمام پله‌های برقی سطح شهر تعمیر و راه‌اندازی خواهد شد.

تعمیر پله برقی‌های پل‌های هوایی شهر گرگان

به گزارش کابین نیوز به نقل از ایمنا، سیدمحمدرضا سیدالنگی صبح روز سه‌شنبه بیست‌و پنجم مهرماه‌ در خصوص تعمیر پله برقی‌های پل‌های هوایی شهر گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام کنده‌کاری‌هایی که سال گذشته به دلیل اینترنت در سطح معابر شهری انجام شده بود، تعمیر و اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه کنده‌کاری‌های کنونی به دلیل تقاضای بعضی دستگاه‌های خدمات‌رسان و نصب دوربین در شهر است، افزود: در حال حاضر مرمت و تعمیر خیابان گلشهر یک تا هفت، در حال انجام است.

شهردار گرگان با بیان اینکه تا پایان امسال در مجموع ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر شهری گرگان آسفالت و اصلاح می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان گرگانی هرگونه مشکلات معابر شهری همچون آسفالت نشدن یا کنده‌کاری را با سامانه ۱۳۷ یا شماره ۳۲۲۲۴۰۲۷ در میان بگذراند.

وی با اشاره به خرابی بعضی پله‌های برقی پل‌های هوایی سطح شهر گرگان تاکید کرد: نوع جنس پله‌های برقی در گرگان متفاوت بوده و قطعات این جنس به کار رفته در این پله‌ها به دلیل تحریم‌ها بسیار کمیاب و نادر است.

سیدالنگی تصریح کرد: پله‌های برقی را در بعضی شهرهای بزرگ به آسانسور تبدیل کرده‌اند تا معلولان و سالمندان بتوانند از این خدمات استفاده کنند، اما این نوع پله‌های برقی به‌ویژه در محدوده میدان، قابلیت تبدیل به پله ثابت و آسانسور را ندارد.

وی گفت: پیمانکاری برای تعمیر پله برقی‌های پل‌های هوایی شهر گرگان در نظر گرفته شده است و تا یک ماه آینده تمام پله‌های برقی سطح شهر تعمیر و راه‌اندازی خواهد شد.

در ادامه بخوانید:

صدور سالیانه 2000 تاییدیه استاندارد آسانسور در مازندران

منبع: imna

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید