خاموشی‌ های مکرر پله برقی ها

به گزارش کابین نیوز، خاموشی‌ های مکرر پله برقی ها در سطح شهر و مترو تبدیل به یک دردسر برای شهروندان شده است و با گلایه‌های بسیاری همراه است.

خاموشی‌ های مکرر پله برقی ها

به گزارش کابین نیوز به نقل از پایگاه خبری ربیع، خاموشی‌ های مکرر پله برقی ها در سطح شهر و مترو تبدیل به یک دردسر برای شهروندان شده است و با گلایه‌های بسیاری همراه است. طبیعی است فردی که خسته از محل کار برمی‌گردد با مشاهده خاموشی پله‌های برقی سخت کلافه می‌شود. برای افراد مسن و سالمندان نیز این وضعیت خوشایند نیست. در این بین اگر شکایت و گلایه‌ای از طرف مردم به مسئولان شهری مطرح شود پیگیری‌ها جواب نداده و باز هم شاهد خاموشی پله‌های برقی هستیم.

حال این سؤالات مطرح می‌شود که چرا و به چه دلیل باید شاهد خاموشی‌ های مکرر پله برقی ها باشیم؟ چرا مسئولان ذی ربط به این مسئله توجهی نداشته و موجب آسایش و رفاه شهروندان را فراهم نمی‌کنند؟ البته به غیر از خاموشی این پله‌ها، وضعیت تمیزی آنها نیز یکی دیگر از گلایه‌های مردم نسبت به امور شهری است گویی مدت‌های طولانی است که رنگ تمیزی به خود ندیده‌اند. در ارتباط با خاموشی پله‌های برقی چندین موضوع مطرح است که در این نوشتار به آن می‌پردازیم.

برخی خاموشی پله‌های برقی را در فرسودگی و خرابی‌های پی در پی آن می‌دانند و علت تعمیر نشدن آن را گردن تحریم‌ها می‌اندازند، که قطعات یدکی موجود نیست و یا اینکه کیفیت تولیدات داخلی پایین است. برخی نیز علت را در صرفه جویی در مصرف برق آن هم در روزهای گرم سال مطرح می‌کنند. از طرفی مسئولان شهری اذعان دارند که هزینه تعمیر و نگه داری پله‌های برقی زیاد است.

آنچه مطرح است اینکه پله‌های برقی از جمله وسایلی است که نیاز به مراقبت بیشتری دارد و از این رو باید به این موضوع دقت داشت. البته باید نسبت به ایمنی این وسایل نیز توجه داشت.

حال بهتر نیست مسئولان مشکلات موجود در این رابطه را شفاف با مردم در میان بگذارند. بنابراین بایستی نسبت به رفع این مشکل عمومی اقدامات لازم انجام شود و خدمت رسانی به مردم انجام گردد.

در ادامه بخوانید:

جان باختن کارگر ساختمانی اهل بروجن پس از سقوط در چاه آسانسور

منبع: raby

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید