صدور 465 گواهی تائیدیه آسانسور در استان گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان از صدور 465 گواهی تائیدیه آسانسور در استان گلستان خبر داد و گفت: تعداد گواهینامه‌های صادر شده نسبت به مدت مشابه در سال قبل 2 درصد افزایش یافته است.

صدور 465 گواهی تائیدیه آسانسور در استان گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان از صدور 465 گواهی تائیدیه آسانسور در استان گلستان خبر داد و گفت: تعداد گواهینامه‌های صادر شده نسبت به مدت مشابه در سال قبل 2 درصد افزایش یافته است.
سید مهدی حسینی افزود: از این تعداد 333 تأییدیه مربوط به آسانسورهایی بوده که به تازگی نصب شده و مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند و 132 تأییدیه نیز به صورت ادواری و برای آسانسورهایی صادر شده که پیش از این موفق به دریافت تأییدیه ایمنی اولیه شده بودند.

حسینی در ادامه خواستار توجه مالکان، مدیران و ساکنین ساختمان‌های دارای آسانسور به نکاتی در خصوص تاییدیه ایمنی آسانسورها شد و گفت: اخذ تأییدیه ایمنی برای آسانسورهای نصب شده در ساختمان‌های تازه احداث الزامی است. زیرا صدور گواهی پایانکار برای ساختمان، منوط به ارائه تأییدیه آسانسور به شهرداری‌هاست.
وی با یادآوری این مطلب که تأییدیه‌های صادر شده اعتبار یک ساله دارند و انجام بازرسی و اخذ تأییدیه ادواری به منظور اطمینان از تداوم شرایط ایمن در آسانسور ضرورت دارد گفت: مسئولیت اخذ تأییدیه ادواری با مالکان، مدیران و ساکنین ساختمان است.
به گفته حسینی بیمه نامه آسانسورهایی که تأییدیه ایمنی معتبر(اولیه یا ادواری) ندارند، فاقد اعتبار حقوقی است و پس از دریافت تأییدیه ایمنی برای آسانسور(اولیه یا ادواری) و در طول اعتبار یک ساله آن، انجام یک سرویس و نگهداری منظم و اصولی توسط شرکت عرضه کننده آسانسور ضرورت دارد.
وی تاکید کرد قرارداد نصب و دریافت خدمات برای آسانسور، حتماً با شرکت‌هایی منعقد شود که دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از صنعت، معدن و تجارت استان هستند.
مدیرکل استاندارد گلستان در پایان به شهروندان یادآور شد جهت اطلاع از وضعیت اعتبار تأییدیه ایمنی آسانسور، کد 10 رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور را به سامانه 10001517 پیامک نمایند و هر گونه گزارش در خصوص آسانسورهای فاقد تأییدیه ایمنی را از طرق سامانه پیامکی 30001517 با استاندارد در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت راه رفتن روی پله برقی در شهر ناگویا ژاپن

منبع: ruydadiran

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید