اعطای گواهینامه‌ ایمنی به ۴۴۰ آسانسور در استان لرستان

به گزارش کابین نیوز مدیرکل استاندارد استان لرستان از اعطای گواهینامه‌ ایمنی به ۴۴۰ آسانسور در استان لرستان از ابتدای سال جاری خبر داد. وی افزود: استانداردسازی و اجرای آزمون‌های اولیه و ادواری آسانسور در این استان نیز انجام شده است.

اعطای گواهینامه‌ ایمنی به ۴۴۰ آسانسور در استان لرستان

به گزارش کابین نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مدیرکل استاندارد استان لرستان از اعطای گواهینامه‌ ایمنی به ۴۴۰ آسانسور در استان لرستان از ابتدای سال جاری خبر داد. وی افزود: استانداردسازی و اجرای آزمون‌های اولیه و ادواری آسانسور در این استان نیز انجام شده است.
وحید والی‌زاده مرادی افزود: همه آسانسور‌های کششی نصب‌شده مشمول مقررات استاندارد‌های اجباری است و موضوع لزوم اخذ تأییدیه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری‌ها ابلاغ شده‌است.
مدیرکل استاندارد لرستان عنوان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت تأییدیه ایمنی آسانسور، رمز ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب‌شده در اتاقک را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت غیرمعتبر بودن تأییدیه، موضوع را از طریق شماره‌تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۱۰ به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

بیشتر بخوانید:

اخذ مجوز بهره برداری برای 36 آسانسور در خراسان جنوبی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید