پلمب 6 دستگاه آسانسور عمومی در بجنورد بخاطر نداشتن تائیدیه ایمنی

به گزارش کابین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد خراسان‌شمالی، به‌منظور حفظ سلامت، ایمنی و پیشگیری از خطرات جانی و احتمالی برای شهروندان گرامی، آسانسور شش مکان عمومی به دلیل نداشتن تأییدیه ایمنی معتبر با حکم قضایی پلمب شد.

پلمب 6 دستگاه آسانسور عمومی در بجنورد بخاطر نداشتن تائیدیه ایمنی

به گزارش کابین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد خراسان‌شمالی، به‌منظور حفظ سلامت، ایمنی و پیشگیری از خطرات جانی و احتمالی برای شهروندان گرامی، آسانسور شش مکان عمومی به دلیل نداشتن تأییدیه ایمنی معتبر با حکم قضایی پلمب شد و بازرسی از کلیه آسانسورهای اماکن عمومی و دولتی در دست اقدام است که در صورت نداشتن تأییدیه ایمنی معتبر برابر با قوانین و مقررات استانداردهای اجباری رفتار خواهد شد.
خوران سرپرست استاندارد خراسان شمالي در راستای پلمب 6 دستگاه آسانسور عمومی در بجنورد افزود: تأييديه‌هاي اولیه و ادواری آسانسور داراي اعتبار يك ساله است و در صورت عدم انجام سرويس و نگهداري مستمر توسط شرکت‌هاي مجاز و عدم بازرسي ادواري ساليانه توسط بازرسان تاييد صلاحيت شده سازمان ملي استاندارد و تمدید تأییدیه ایمنی آسانسور، مسئوليت حوادث و سوانح احتمالي به عهده مالكين و مديران ساختمان‌هاي داراي آسانسور و شركت طرف قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور مربوطه خواهد بود.
گفتني است: عقد قرارداد نصب و راه اندازي و همچنين سرويس و نگهداري آسانسور تنها با شركت‌هاي معتبر و دارنده پروانه طراحي و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.
خوران در ادامه تاکید کرد: با توجه به مفاد قراردادهای بیمه شرکت‌های بیمه‌گذار مبنی بر داشتن مجوزهای قانونی آسانسور جهت پرداخت خسارت‌های بیمه‌ای در صورت بروز حوادث، مالکین و بهره برداران آسانسور در صورت عدم تمدید تأییدیه ایمنی آسانسور با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

فرار رونالدو از مردم با آسانسور در هتل اسپیناس!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید