دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظف به دریافت پروانه استاندارد آسانسور شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تحقق استانداردسازی تمامی آسانسورهای ساختمانی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا یک ماه آینده پروانه استاندارد آسانسور را دریافت کنند.

دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظف به دریافت پروانه استاندارد آسانسور

به گزارش کابین نیوز به نقل از ایرنا، محمدکاظم منزوی روز شنبه در ستاد استاندارد چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با وجود تاکیدهای فراوان، هنوز برخی از دستگاه‌های اجرایی استان پروانه استاندارد آسانسور را دریافت نکرده‌اند.

وی با اشاره به شرط شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری برای صدور پایان‌کار ساختمان وی از ارائه پروانه استاندارد آسانسور افزود: آسانسور هر کدام از دستگاه‌های اجرایی استان که پروانه استاندارد آسانسور را تا یک ماه دیگر دریافت نکنند، پلمب می‌شود.

منزوی به لزوم فعال شدن کمیته‌های فرعی شورای استاندارد در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: استاندارد نظارت بر خدمات کیفی در مهمانسراها، هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان براساس معیارهای ملی تقویت شده است.

وی ارائه کیفی خدمات را مجزا از قیمت‌های خدمات دانست و یادآور شد: دولت سیزدهم به ارایه خدمات کیفی توجه جدی داشته است در همین راستا مراکز زیرمجموعه بهزیستی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه سالمندان ارتقای خدمات کیفی را در دستور کار قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نظارت بر جلوگیری از کم‌فروشی و تشویق اصناف برای خالص‌فروشی به‌ویژه در شیرینی‌فروشی‌های استان از طریق محاسبه جداگانه نرخ شیرینی با بسته‌بندی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در این زمینه اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری موظف شد تا پایان هفته جاری کمیته تعیین قیمت خالص شیرینی را فعال کند و از شنبه هفته آینده نظارت کیفی خالص‌فروشی در شیرینی‌فروشی‌ها پیگیری شود.

منزوی تاکید کرد: قرار شد برای استانداردسازی فوم‌ها و یونولیت‌های مصرفی ساختمان‌ها به‌ویژه در طرح نهضت ملی مسکن نظارت‌ها تقویت، از ورود مصالح ساختمانی غیراستاندارد جلوگیری، از محصولات استاندارد تولید استان استفاده و با متخلفان احتمالی این حوزه در هر کجای کشور برخورد شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید