صدور 3 هزار و 357 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در استان مرکزی

مدیرکل استاندارد استان مرکزی از صدور 3 هزار و 357 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در استان مرکزی خبر داد و گفت: تاییدیه یک‌هزار و ۶۹۱ دستگاه آسانسور از شهریورماه سال گذشته تاکنون توسط اداره‌کل استاندارد استان مرکزی صادر شده‌ است.

صدور 3 هزار و 357 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در استان مرکزی

مدیرکل استاندارد استان مرکزی، از صدور 3 هزار و 357 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در استان مرکزی خبر داد و گفت: تاییدیه یک‌هزار و ۶۹۱ دستگاه آسانسور از شهریورماه سال گذشته تاکنون توسط اداره‌ کل استاندارد استان مرکزی صادر شده‌ است.

وی، از بازرسی ۲ هزار و ۳۰ مورد تجهیزات تفریحی و زمین‌های بازی در مدت ۲ سال گذشته در استان مرکزی خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۱۲۰ مورد بازرسی از این تجهیزات در مدت یک سال گذشته انجام شده‌است.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ایمنی و استاندارد تجهیزات تفریحی، آسانسور، انگ فلزات گرانبها و سایر تجهیزاتی که باید از ایمنی کافی برخوردار باشند با جان و جیب مردم در ارتباط است، اداره‌کل استاندارد استان در این حوزه تعارفی با کسی ندارد و به جد در این زمینه فعال است.

سیدسعید میرنظامی اظهار کرد: استان مرکزی، با وجود اینکه از جمله استان‌های برخوردار در حوزه تجهیزات تفریحی و زمین‌های بازی در کشور به شمار می‌رود، از تابستان سال گذشته تاکنون حادثه‌ای در این حوزه رخ نداده است.

میرنظامی افزود: تمام تجهیزات تفریحی، زمین‌های بازی و آسانسورهایی که از استاندارد و گواهی ایمنی لازم برخوردار نباشند، مهر و موم می‌شوند.

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی در تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۴ بنا بر پیشنهاد استاندار وقت استان و موافقت مسئولان موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، در اراک تاسیس شد.

این اداره‌ کل در حال حاضر دارای تعداد هفت آزمایشگاه تخصصی در رشته‌های صنایع برق و الکترونیک، شیمیایی، غذایی، نساجی، میکروبی، مکانیک و اوزان و مقیاس‌ها است.

بیشتر بخوانید:

لحظه ترسناک سقوط آسانسور + فیلم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید