مدیرعامل شرکت آرتین آسانبر سام: تا بروز نباشیم، پیشرفت نمی‌کنیم

مدیرعامل شرکت آرتین آسانبر سام در گفت‌وگو با کابین‌نیوز از دلایل عدم پیشرفت و سختی‌های پیشرفت در صنعت آسانسور کشور می‌گوید.

مهندس امیرحسین خاکپور، مدیرعامل شرکت آرتین آسانبر سام

مهندس امیرحسین خاکپور، مدیرعامل شرکت آرتین آسانبر سام یکی از اتفاقات مهم این دوره نمایشگاه را حضور استودیو و تیم کابین‌نیوز می‌داند. او می‌گوید همه مطالب هر شماره از مجله کابین را می‌خواند و معتقد است صنعت آسانسور به واسطه‌ای مثل رسانه کابین برای گفت‌وگو با مردم و مصرف‌کنندگان احتیاج داشته است. مجله و سایتی که فراتر از معرفی شرکت‌ها، درباره دانش و تکنولوژی این صنعت، محتوا تولید کند.

مهندس خاکپور نکته قابل توجه دیگر در نمایشگاه امسال را چند شرکتی دانست که موتورهای گیرلس تولید می‌کنند. او می‌گوید نکته مهم درباره این شرکت‌ها این است که بتوانند تولید با کیفیت و خوبی داشته باشند تا مشتری به استفاده از محصول ایرانی متمایل شود.

وی می‌‌افزاید در تولید کابین هم نوآوری‌های خوبی اتفاق افتاده بود که می‌شود گفت در مجموع نمایشگاه بهتری از سال گذشته داریم.

دلایل عدم پیشرفت صنعت آسانسور در ایران

مهندس خاکپور وضعیت کلی صنعت آسانسور کشور را با توجه به پیشرفت‌های کشورهای دیگر مناسب نمی‌داند. او می‌گوید: در کشورهای دیگر آسانسورهایی با سرعت‌های ۸-۷ متر بر ثانیه بدون لرزش داریم، در حالی که اینجا ما به زحمت به سرعت ۲ متر بر ثانیه با لرزش می‌رسیم.

وی در ذکر دلایل این عدم پیشرفت می‌گوید: نمی‌خواهیم به روز شویم و دوست داریم با همان سیستم گذشته به کارمان ادامه دهیم. باید از لاک خودمان دربیاییم و دانش و تکنولوژی‌های جدید را یاد بگیریم.

دلیل دیگر عدم پیشرفت به نظر مهندس خاکپور، سختی واردات است. او می‌گوید با واردات محدود خیلی سخت است که پیشرفت کنیم.

مدیرعامل شرکت آرتین آسانبر سام می‌گوید برای بروز بودن و حفظ کیفیت خدمات شرکتش به طور مداوم از کارمندان بخش پشتیبانی آزمون گرفته می‌شود. او همچنین از مهندسین شرکتش خواسته است که به سرعت‌های ۲ تا ۳ متر بر ثانیه فکر کنند.

گفت‌وگوی ما با مهندس امیرحسین خاکپور، مدیرعامل شرکت آرتین آسانبر سام را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید