رئیس هیات مدیره شرکت جنرال کابین: صنف آسانسور به منفعت جمعی فکر کند

رئیس هیات مدیره شرکت جنرال کابین در این گفت‌وگو به راه‌کارهایی برای هم‌افزایی بیشتر بین شرکت‌های شاغل در حوزه آسانسور اشاره می‌کند

مهندس محسن طالبی، رئیس هیات مدیره شرکت جنرال کابین

مهندس محسن طالبی، رئیس هیات مدیره شرکت جنرال کابین در ابتدای گفت‌وگو با کابین‌نیوز از این رسانه تشکر کرد. به نظر وی صنعت آسانسور در ایران صنعتی است که باید بیش از پیش به مردم معرفی شود.

وی معتقد است اگر در صنعت آسانسور این فرهنگ صنفی وجود داشته باشد که فقط منفعت خودمان را نبینیم و به منفعت جمعی فکر کنیم، اتفاقات بهتری برای همه می‌افتد. او معتقد است اگر شرکت‌های آسانسوری توانایی‌هایشان را با هم تجمیع کنند می‌توانند در نمایشگاه‌ها و حضورهای خارجی هم موفق و مثمر ثمر واقع شوند. هیچ جای دنیا یک شرکت کوچک مورد توجه قرار نمی‌گیرد ولی وقتی توانایی‌ها تجمیع شوند می‌شود کارهای بزرگی انجام داد.

مهندس طالبی می‌گوید: تفکر اصلی جنرال کابین نوآوری است. جنرال کابین سعی می‌کند هر سال با نوآوری جدیدی وارد نمایشگاه شود و محصولات گذشته را مجددا عرضه نکند.

محصولات جدید شرکت جنرال کابین

رئیس هیات مدیره شرکت جنرال کابین می‌گوید: یکی از محصولاتی که شرکت جنرال کابین در نمایشگاه امسال رونمایی کرده است، کابین‌های مقاوم دربرابر حرارت ۴۰۰ درجه است. این رونمایی از این حیث مهم است که در این روزها بحث آسانسورهای آتش‌نشان بسیار داغ است. نکته قابل توجه دیگر درباره جنرال کابین این است که ما همیشه در زمینه دکور و طراحی کابین پیشتاز بوده‌ایم. رده دیگری از محصولات جنرال کابین، محصولات مربوط به چاه آسانسور است که موفق و با کیفیت عمل کرده‌ایم. همچنین شرکت جنرال کابین خدمت منحصر بفرد و عام المنفعه‌ای را به شرکت‌های حوزه آسانسور ارائه می‌دهد که جالب توجه است. در این محصول که «پلتفرم شهر آسانسور جنرال» نام دارد شرکت می‌تواند به صورت سه بعدی مدل‌های مختلف آسانسور را به کارفرما نمایش دهد و حتی لوگو و رزومه شرکت خود را نیز درج کند.

گفت‌وگوی ما با مهندس محسن طالبی، رئیس هیات مدیره شرکت جنرال کابین را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

 

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید