معرفی بزرگ ترین آسانسور جهان با ظرفیتی باور نکردنی!

در این مقاله با معر فی بزرگ ترین آسانسور جهان، ساختار و مشخصات این آسانسور، میزان مصرف انرژی بزرگترین آسانسور دنیا و ظاهر آن آشنا می‌شوید.

بزرگ ترین آسانسور جهان
بهار آزادی، کابین نیوز – یکی از معضلات بزرگ و اصلی افرادی که در ساختمان‌های بسیار مرتفع و پر رفت و آمد تردد دارند، انتظار زیاد برای استفاده از آسانسور است. به همین علت شرکت های آسانسوری زیادی در سراسر جهان همواره به دنبال راه حلی برای کاهش مدت زمان انتظار و بهبود کیفیت آسانسورها هستند. یکی از این راه حل‌ها، دستگاه اعزام مقصد است که در مقاله‌های قبلی درباره آن صحبت کردیم. شرکت KONE نیز با تولید بزرگ ترین آسانسور جهان، گامی بزرگ در رفع این مشکل برداشت. برای آشنایی بیشتر با غول پیکرترین آسانسور جهان تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بزرگترین آسانسور دنیا

این آسانسور در مرکز جهانی Jio در بمبئی مقصد تجاری و فرهنگی جدید هند است. بزرگترین آسانسور دنیا با وسعت 277.5 فوت مربع توسط شرکت حمل و نقل عمودی فنلاندی Kone Corporation رونمایی شد. بزرگترین آسانسور مسافری در جهان، آسانسور جدید هونکین هند با وزن 16 تن، از 18 قرقره و 9 سیم بکسل تشکیل شده است و بین پنج طبقه با سرعت 1.3 فوت در ثانیه حرکت می‌کند. بزرگترین آسانسور در جهان می تواند 235 نفر را در یک حرکت حمل کند. این آسانسور به اندازه یک آپارتمان کوچک است.
این آسانسور برای جابجایی مهمان‌های مراسم‌های بزرگ مانند عروسی، همایش و… که در آن ساختمان برگزار می‌شود تعبیه شده است و میزان رفت و آمد افراد در کنفرانس و نمایشگاه‌‎های واقع در ساختمان مذکور را به حداکثر می‌رساند.
غول پیکرترین آسانسور جهان

کاهش مصرف انرژی

با توجه به غول پیکر بودن بزرگ ترین آسانسور جهان، این آسانسور به 18 قرقره و 9 سیم بکسل مجهز است. این تجهیزات، موجب افزایش ایمنی و بهبود کارایی آسانسور نیز می‌شوند. برای اطمینان از ایمنی و کارایی پشتیبانی می شود. کل شفت سازه بر روی ریل هایی که روی ستون های فولادی ثابت شده اند حرکت می کند.
این آسانسور مجهز به تجهیزاتی است که باعث افزایش دوام آن و صرفه جویی در مصرف انررژی می‌شود. یزرگ ترین آسانسور دنیا مجهز به KONE E-Link است، یکی از تجهیزات مدیریت ساختمان که امکان نظارت از راه دور آسانسور را ممکن می‌سازد.
مرکز جهانی جیو بمبئی مقصد تجاری و فرهنگی جدید هند است که در مجموع 188 تاسیسات KONE شامل 5 آسانسور باربری، 74 آسانسور خدماتی، 78 پله برقی و 30 آسانسور مهمان را در خود جای داده است.
بزرگترین آسانسور دنیا

ظاهر بزرگ ترین آسانسور جهان

این آسانسور مجهز به یک درب شیشه ای منحصربفرد با چهار پانل است و بین پنج طبقه با سرعت یک متر در ثانیه حرکت می‌کند و به ویژه برای جابجایی تعداد زیادی از مسافران مناسب است.
این آسانسور از نوع پانوراما است و مجهز به دو مانیتور است که اطلاعات اخبار و به روز رسانی‌های ساختمان را نمایش می‌دهند. تزئینات بزرگ‌ترین آسانسور در جهان، شامل یک چراغ سقفی و کریستالی، با تم نیلوفر آبی است.
بیشتر بخوانید:

بزرگترین آسانسور در جهان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید