قطعی آسانسور مجتمع آپارتمانی در ایالت اوهایو پس از برخورد صاعقه

گزارش قطعی آسانسور مجتمع آپارتمانی در ایالت اوهایو پس از برخورد صاعقه

قطعی آسانسور مجتمع آپارتمانی در ایالت اوهایو پس از برخورد صاعقه

ترجمه از کابین – هفته ی گذشته بر اثر طوفان شدیدی که در شهر Dayton، ایالت اوهایو رخ داد خساراتی به برخی از تاسیسات موجود ساختمان ها وارد شد که می توان به قطع آسانسور یک ساختمان در این شهر اشاره کرد. اکنون برخی از افرادی که در آنجا زندگی می کنند، از جمله برخی که ویلچری هستند، از آسانسور استفاده نمی کنند.

Terry Hancock که از ساکنین قدیمی این ساختمان است و از زمان افتتاح ساختمان در آن زندگی می کند اتفاقات پنجشنبه گذشته را اینگونه بیان می کند: داشتم تلویزیون تماشا می‌کردم، که ناگهان صدای بوم بلندی را شنیدم. صدایی مانند برخورد یک جسم بزرگ با ساختمان.” او گفت که این صدا به دلیل برخورد صاعقه با ساختمان بود و بعد از آن برق تمام قسمت ها قطع شد.

Hancock گفت” قطعی برق تمام ماجرا نبود و بعد از تمام شدن طوفان، برق ساختمان وصل شد اما مسئله ی اصلی مشکلی است که در سیستم برق آسانسور رخ داده و باعث خرابی آن شده است. حدود یک هفته است که آسانسور خراب است و این موضوع برای برخی از ساکنین که سالمند هستند و یا با ویلچر جا به جا می شوند بسیار سخت است.”

Mike Campbell از خبرنگاران مرکز خبری هفت برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد عدم سرویس و راه اندازی مجدد آسانسور بعد از طوفان به دفتر مدیریت رفت. مدیر نمی توانست مقابل دوربین حاضر شود اما فرد دیگری به عنوان سخنگوی او برای مصاحبه حاضر شد و اینگونه به سوال خبرنگار پاسخ داد:” آسیب وارد شده به لوازم الکترونیکی در سیستم آسانسور نیاز به عیب یابی و تعویض با قطعات سفارشی خاص دارد و همین امر باعث طولانی شدن پروسه ی تعمیرات می شود.”

Audubon Crossing مدیریت ساختمان گفت:” ساکنانی که از ویلچر استفاده می کنند، می توانند تا زمان راه اندازی مجدد آسانسور ، با هزینه ی مدیر ساختمان در هتل اقامت بگیرند تا اطمینان حاصل شود که ایمنی آنها به خطر نمی افتد.

بیشتر بخوانید:

اعلام برندگان جوایز شهرسازی برتر سال 2023 توسط CTBUH

مترجم: نعیمه گلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید