نوسازی و تحول فضای اداری شرکت Otis در مالزی

گزارش کابین نیوز از نوسازی و تحول فضای اداری شرکت Otis در مالزی و جزئیاتی از شرکت آسانسور اوتیس و افتتاحیه شعبه جدید شرکت

نوسازی و تحول فضای اداری شرکت Otis در مالزی

ترجمه از کابین – پروژه نوسازی و تحول فضای اداری شرکت Otis در مالزی بخشی از ابتکار جهانی Otis است. زیرا با طراحی جدید فضای کار امکان همکاری بیشتر، تقویت ارتباطات اجتماعی و تقویت نوآوری میان کارکنان افزایش می یابد و همچنین تعهد Otis را برای کاهش اثرات زیست محیطی ناشی از عملیات خود و در عین حال بهبود عملکرد تجاری نشان می دهد. Otis Elevator که شرکتی پیشرو در زمینه ساخت، نصب و سرویس آسانسور و پله برقی در جهان است اخیراً از فضای اداری جدید شرکت در مالزی رونمایی کرده است. دفتر جدید شامل یک پذیرش جدید و مدرن، فضایی برای کار با مانیتورهای بزرگ، میزهای کار مشارکتی جهت تعامل و همکاری کارکنان و فضای باز اطراف دفتر جهت استراحت است.

افتتاحیه شرکت جدید با حضور Pradeep Nair مدیر کل شرکت Otis در مالزی، Grant Mooney مدیرعامل Otis در جنوب شرق آسیا و Manivannan، K مدیر عامل Otis در ویتنام برگزار شد. دفتر بازسازی شده شرکت به ‌عنوان مرکزی برای پرورش فرهنگ شرکت و تشویق به اشتراک‌گذاری بهترین روش برای بیش از 600 همکار مالزیایی Otis و برند تابعه آن، Sigma، طراحی شده است.

گرانت مونی، مدیر عامل آسیای جنوب شرقی Otis، گفت: “استفاده متنوع از فضای اداری ما تعهد قوی Otis را برای ایجاد یک محیط کاری متنوع برای همکارانمان تقویت می کند.” “علاوه بر فضای کاری جدید، ما همچنین یک روند کاری ترکیبی را ارائه می دهیم که باعث ایجاد انعطاف و کنترل بیشتری بر برنامه های کاری افراد می شود . ما معتقدیم این ابتکار باعث افزایش بهره وری و رضایت شغلی خواهد شد.”

Otis از سال 1909 فعالیت خود را در مالزی آغاز کرد و با طراحی و ساخت آسانسور و پله برقی ایمن، باکیفیت و قابل اعتماد به ارتقاء صنعت آسانسور و ساخت و ساز مالزی کمک بسیاری کرده است. از پروژه های مهم و عظیم Otis در مالزی می توان به پروژه نصب آسانسور و پله برقی برای سیستم های حمل و نقل سریع Klang (KVMRT) و حمل و نقل ریلی سبک (LRT) که دو تا از شلوغ ترین مکان های حمل و نقل در این کشور است؛ اشاره کرد.

مدیر عامل Otis در ویتنام Manivannan، K، گفت: “پروژه نوسازی دفتر گواه بر تعهد قوی ما به توسعه ی صنعت آسانسور است؛ بنابراین می توانیم بهترین خدمات و راه حل ها را برای مشتریان خود در مالزی ارائه دهیم.”

بیشتر بخوانید:

اعلام برندگان جوایز شهرسازی برتر سال 2023 توسط CTBUH

مترجم: نعیمه گلی

منبع: enmobile.prnasia.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید