صرفه جویی ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت‌های دانش بنیان در صنعت آسانسور

گزارش عباس ابریشمی از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صرفه جویی ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت‌های دانش بنیان در صنعت آسانسور

صرفه جویی ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت‌های دانش بنیان در صنعت آسانسور

عباس ابریشمی از اتاق تعاون ایران از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه توسط اتاق تعاون ایران و صرفه جویی ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت‌های دانش بنیان در صنعت آسانسور خبر داد. وی در این خصوص افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا دستاورد‌های صنعتی را که در یکسال به دست آورده‌ایم را به مرحله نمایش بگذاریم.

وی گفت: این نمایشگاه به معرفی محصولات تولیدی و رونق بازار عرضه آن‌ها کمک می‌کند.
رئیس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته با بیان اینکه نخستین نمایشگاه آسانسور را در سال ۱۳۹۰ برگزاریم کردیم افزود: سالانه این نمایشگاه با حضور صنعتگران و نمایش تولیدات برگزار شده است و امسال شاهد برگزاری دوازدهمین دوره از نمایشگاه هستیم، ضمن اینکه در هر سال به متراژ نمایشگاه آسانسور اضافه شده است.
وی افزود: بهتر است نمایشگاه به شکلی برگزار شود که در آن به موضوع صادرات و عرضه تولیدات برای رقابت در بازار جهانی فکر کنیم.
ابریشمی با تاکید بر اینکه صنعتگران آسانسور دستاورد‌های خوبی دارند گفت: ۳۰ شرکت دانش بنیان در این صنعت فعال شده است که با توانمندی و با استفاده از نوآوری و فناوری‌ها ۱۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تولیدات خوبی در این صنعت داریم به گونه‌ای که در بسیاری از قطعات آسانسور به سمت خودکفایی رفته ایم و واردات نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

استودیوی رسانه کابین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی تهران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید