پله برقی مارپیچی در مجتمع تجاری تفریحی شانگهای

بررسی ساختار و عملکرد پله برقی مارپیچی در مجتمع تجاری تفریحی شانگهای با نمایی متفاوت و بی نظیر+ تصاویر و ویدئو

پله برقی مارپیچی(spiral) یکی از المان های طراحی ساختمان است که می‌تواند زیبایی آن را دو چندان کند. بزرگترین پله برقی مارپیچی در مجتمع تجاری تفریحی شانگهای قرار دارد. وجود این پله باعث ایجاد فضایی منحصربفرد در فروشگاه و خلق تجربه‌ای متفاوت برای افراد شده است. با ما همراه باشید تا نگاهی کوتاه به ساختار و عملکرد این پله و تصاویر آن داشته باشیم.

پله برقی مارپیچی مرکز خرید شانگهای

نصب پله برقی مارپیچی در مجتمع تجاری تفریحی شانگهای، رفت و آمد در هفت طبقه را پوشش می‌دهد. این پله برقی، به خریداران اجازه می‌دهد تا از یک سواری نرم و بدون توقف تا طبقه آخر لذت ببرند. این مرکز خرید دارای دو پله برقی مجزا است.

میتسوبیشی الکتریک ژاپن تنها تولید کننده پله برقی مارپیچ در جهان است. علیرغم ساختار و عملکرد بی نظیر پله برقی مارپیچی، شرکت میتسوبیشی، 103 مورد از این پله را در سراسر جهان تولید کرده است. تحویل داده است. اولین مدل در سال 1985 توسعه یافت و جدیدترین مورد پله برقی spiral در مرکز خرید شانگهای است.

مهندسی پشت پله برقی مارپیچی در مجتمع تجاری تفریحی شانگهای بسیار پیچیده است. پله برقی‌ها از طریق زنجیره‌های ویژه‌ای طراحی شده است. این پله در زوایای مختلفی حرکت می‌کند. ریل‌ها و نرده‌های پله برقی مارپیچی در مجتمع تجاری تفریحی شانگهای با تکنیک های پردازش اختصاصی برای انعطاف پذیری بهینه ساخته شده‌اند. به همین علت این پله حرکت بسیار نرمی دارد.

موضوع بسیار مهم درباره پله برقی مارپیچی مرکز خرید شانگهای این است که با وجود مسافت بسیار زیادی که پله طی می‌کند، دقت آن بسیار زیاد است. زیرا دقت پردازش نهایی 0.1 میلی متر است.

بیشتر بخوانید:

پله برقی موزه تاریخ طبیعی بریتانیا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید