نصب دو آسانسور جدید در پیست مسابقات فرمول 1 ایتالیا

گزارش شرکت TK Elevator ایتالیا از نصب دو آسانسور جدید در پیست مسابقات فرمول 1 ایتالیا

نصب دو آسانسور جدید در پیست مسابقات فرمول 1 ایتالیا

ترجمه از کابین – شرکت TK Elevator ایتالیا از نصب دو آسانسور جدید در پیست مسابقات فرمول 1 ایتالیا خبر داد. این دو آسانسور جدید و سفارشی توسط TK Elevatorبرای یک پل عابر پیاده جدید درپیست اتومبیلرانی Imola، ایتالیا طراحی و نصب شد.

این پیست در سال 2020 میزبان مسابقات فرمول 1 بود و امسال 70 سالگی خود را جشن می گیرد. همچنین قرار است در13 ژوئن، مسابقات اتومبیلرانی 1000 Miglia در این پیست برگزار خواهد شد که در آن اتومبیل های عتیقه در پیست رانندگی کرده و افراد زیادی از سراسر جهان برای تماشای این مسابقه به ایتالیا می آیند.

آسانسورهای در حال نصب توسط TKE قادر به جابجایی حداکثر 52 مسافر با سرعت 1 متر بر ثانیه هستند، دیوارهای کابین آسانسور از شیشه بوده و تابلو فرمان های آن به طور سفارشی تولید شده است.

طبق گفته ی مسئولان TKE اکثر قطعات توسط بخش فنی TKE ایتالیا ، دربها توسط شرکت Wittur و سایر قطعات مکانیکی توسط TEKNO SMS s.r.l طراحی و مهندسی شده‌اند.

Omar Riva مدیر کل TKE ایتالیا اظهار داشت: “ما سهم ما زیادی در بازار راه‌حل‌های نوآورانه آسانسور داریم. و تلاش می کنیم با استفاده از تکنولوژی های جدید ، خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.”

مترجم: نعیمه گلی

منبع : Elevator Word

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید