آیین گرامیداشت روز استاد و هفته آموزش در دانشکده فنی انقلاب اسلامی تهران برگزار شد

با تجلیل از پیشکسوتان و سرآمدان آموزشی، آیین گرامیداشت روز استاد و هفته آموزش در دانشکده فنی انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

مهندس عبدی بر استفاده از ظرفیت های استانی در مسیر ارتقای آموزش های عالی مهارتی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی،روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت معلم شهید دکتر مرتضی مطهری و هفته سرآمدی آموزش، آیین بزرگداشت روز استاد و تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشکده فنی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانشکده برگزار شد. در این مراسم مهندس عبدی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران و دانشکده فنی انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از تلاش تمام فعالان عرصه های مختلف در خدمت رسانی به دانشجویان، ارتقای فرآیندهای آموزشی را مرهون زحمات تمامی اعضای هیأت علمی، مدیران و کارشناسان دانشکده دانست. مهندس عبدی خاطر نشان کردکه جلب اعتماد و مشارکت صاحبان صنایع و اصناف، اتحادیه ها و انجمن ها می تواند در زمینه سازی مناسب برای همکاری های مشترک با دانشگاه موثر باشد و زمینه اشتغال دانش آموختگان را فراهم سازد که از نمونه های موفق صورت گرفته می توان به مشارکت بی نظیر سندیکای آسانسور و پله برقی ایران در تجهیز و راه اندازی کامل کارگاه سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی در دانشکده فنی انقلاب اسلامی اشاره نمود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه از پیشکسوتان و بازنشستگان سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، جمعی از اعضای هیأت علمی، استادان و مدرسان، مدیران گروه و اساتید راهنما با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و هدیه ای به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم مدعوین، با ادای احترام، ضمن غبارروبی و گلاب شویی مزار شهدای گمنام، با قرائت فاتحه ونثار گل، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان های مقدس شهدا، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله)، تجدید میثاق نمودند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید