افزایش چشمگیر سود سه ماهه ی شرکت Kone

شرح مختصری از همه گیر شدن و افزایش ویروس کرونا در سراسر جهان و تاثیر آن بر افزایش چشمگیر سود سه ماهه ی شرکت Kone

افزایش چشمگیر سود سه ماهه ی شرکت Kone

ترجمه از کابین – با توجه به شیوع ویروس COVID-19 در چین قرنطینه و ممنوعیت‎‌هایی اعمال شد که همین امر سبب ایجاد اختلالاتی در زنجیره تامین قطعات شد. با پایان یافتن دوره‌ی قرنطینه تمام اختلالات و مسائل موجود در زمینه تامین قطعات و نیروی انسانی برطرف شد و این موضوع باعث افزایش تقاضا بازار شد. این موضوع زمینه افزایش چشمگیر سود سه ماهه ی شرکت Kone را تا مبلغی بیش از حد انتظار فراهم کرد.

این شرکت در تاریخ ۲۶ آوریل توسط خبرگزاری رویترز اعلام کرد که سود سه ماهه آنها در مقایسه با ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲ تا حد زیادی افزایش داشته است و همچنین شاهد رشد ۴درصدی نرخ سهام این شرکت در معاملات بورس بوده ایم.

تحلیلگران با توجه به شرایط بازار و قابلیت‌های شرکت، سود آن را ۲۲۱.۶ میلیون یورو برآورد کرده بودند اما شرکت Kone با تکیه بر فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید خود توانست سود خود را ۲۳.۱ درصد افزایش دهد و به مبلغ ۲۴۱.۹ میلیون یورو برساند. این در حالی است که سفارشات این شرکت حدود ۶.۶ درصد کاهش داشته است اما باز هم مبلغ فروش و سود تعدیل شده‌ی آن‌ها از مبلغ پیش بینی شده توسط تحلیلگران فراتر رفت.

بیشتر بخوانید:

1635 فقره تائیدیه استاندارد ایمنی آسانسور در استان مرکزی صادر شد

Henrik Ehrnroot مدیر عامل شرکت Kone می‌گوید” فعالیت‌های ساخت و ساز در چین حدود ۳۰ درصد از کل فروش این شرکت را تشکیل می‌دهد که انتظار می‌رود با افزایش و بهبود روند ساخت و ساز در چین آنها بتوانند فروش خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ نیز تا حد زیادی افزایش دهند.”

وی افزود”عوامل مختلفی در افزایش سود سه ماهه شرکت دخیل بودند. همانطور که در ابتدا گفته شد یکی از مهمترین عوامل پایان یافتن قرنطینه و رفع اختلالات زنجیره تامین بود اما فاکتورهای دیگری همچون استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در این شرکت، بهره مندی از متخصصان با تجربه، طراحی و نصب با توجه به استانداردهای روز دنیا و ارائه ی خدمات پس از فروش توسط این شرکت در رکورد شکنی آنها تاثیر به سزایی داشته.”

مترجم: نعیمه گلی

منابع: Elevator word و سایت خبری Reuters

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید