لرزش طبقات آسمان‌خراش One Vanderbilt در نیویورک پس از خرابی آسانسور بیرونی

لرزش طبقات آسمان‌خراش One Vanderbilt در نیویورک پس از خرابی آسانسور بیرونی

لرزش طبقات آسمان‌خراش One Vanderbilt در نیویورک پس از خرابی آسانسور خارجی

ترجمه از کابین – به گفته مقامات ساختمان، پس از یک نقص آسانسور که باعث لرزش طبقات داخل شد، شرایط بسیار نگران کننده‌ای در دومین ساختمان اداری بلند شهر نیویورک به وجود آمد. ساختمان One Vanderbilt با 93 طبقه در کنار ترمینال گراند سنترال در مرکز شهر منهتن در سال 2020 افتتاح شد. بعدازظهر روز دوشنبه مردم داخل ساختمان گفتند که لرزش درون ساختمان را به وضوح احساس می‌کردند.

دپارتمان ساختمان نیویورک به NBC New York گفت که یک نقص در آسانسور بیرونی منجر به احساس لرزش در داخل ساختمان شد. DOB گفت که یک خدمه در حال کار بر روی یک آسانسور در فضای باز در SUMMIT One Vanderbilt – جاذبه توریستی و قسمتی از تراس فضای باز بالای ساختمان با مناظر وسیع از شهر – بودند که یک مشکل مکانیکی باعث لرزش چندین طبقه شد.

در حالی که سه کارگر مشغول به روز رسانی نرم افزاری در آسانسور بودند، طبق گفته DOB، کابین تقریباً سه طبقه از آسانسور سقوط کرد و در پایین مسیر خود در طبقه 93 فرود آمد. کابین‌ها به مجموعه‌ای از فنرها که برای گرفتن آسانسور در چنین سقوط‌هایی طراحی شده بودند، برخورد کرد. همین ضربه باعث شدافراد داخل آن احساس لرزش کنند.

مقامات گفتند که SUMMIT One Vanderbilt در آن زمان برای عموم بسته بود. سه کارگر داخل کابین آسانسور در زمان سقوط دچار جراحات جزئی شدند و هیچ خطری برای ساختمان و سرنشینان آن وجود نداشت.

آسانسوری که تحت تعمیر و نگهداری بود باید تعمیر شود؛ اما یکی از مقامات ساختمان گفت هیچ مشکل عمده‌ای در آن وجود ندارد. DOB گفت که هیچ نگرانی از بابت میزان ثبات ساختمان یا خطری برای عموم وجود ندارد. با این حال، تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

صدمه دیدن مسافران در حادثه آسانسور در برزیل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید