7 تولید کننده برتر پله برقی در سال 2023

آشنایی با 7 برند و تولید کننده برتر پله برقی در جهان که در زمینه طراحی، تولید و فروش پله برقی و آسانسور پیشرو هستند.

تولید کننده برتر پله برقی در جهان

نعیمه گلی، کابین نیوز – آیا شما هم به دنبال یک سازنده‌ی پله برقی مشهور می‌گردید؟ همانطور که مشخص است انتخاب یک تولید کننده‌ی مشهور اولین و در عین حال مهمترین قدم برای نصب یک پله برقی است. در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید تا 7 تولید کننده برتر پله برقی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم.

شرکت OTIS

شرکت OTIS که در سال 1853 تاسیس شد امروزه پیشروترین تولید کننده‌ی آسانسور و پله برقی در جهان است. این شرکت به عنوان یک تولید کننده برتر پله برقی، برای اولین بار با نوآوری جدیدی سیستم ایمنی آسانسور را هوشمند سازی کرد.
شرکت OTIS طیف وسیعی در زمینه ارائه محصولات و خدمات دارد و شما در بسیاری از ساختمان‌های معروف، مراکز تجاری، اداری و پر تردد شاهد محصولات با کیفیت این شرکت از جمله پله برقی هستید.

شرکت TK Elevator

این شرکت در سال 1999 تاسیس شد و اکنون رتبه بالایی در زمینه تولید، نصب و سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی دارد. همین موضوع باعث شده است که این شرکت در لیست 7 تولید کننده برتر جهان در سال 2023 قرار بگیرد. بسیاری از مشتریان این شرکت از کشور‌های اروپایی و ایالات متحده هستند.
این شرکت بیش از 100 هزار کارمند در سراسر جهان دارد و در حوزه‌های مختلف مانند فناوری قطعات، فناوری آسانسور و ایجاد راه حل‌های نوآورانه فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید:

10 نمونه از عجیب ترین پله برقی های جهان | پله برقی‌های منحصربفرد

شرکت KONE

شرکت آسانسور KONE در سال 1910 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت یک تولید کننده بین المللی آسانسور و پله برقی با حدود 338 هزار کارمند و 800 شرکت در 60 کشور جهان است.

شرکت KONE علاوه بر تولید آسانسور و پله برقی در زمینه تولید و نصب پیاده روهای متحرک، درب‌های اتومات و همچنین تعمیر و نگهداری قطعات می‌پردازد و این خدمات را به سازندگان، توسعه دهندگان، مالکان، طراحان و معماران ارائه می‌دهند.

یکی از مهمترین خدمات شرکت KONE ارائه‌ی راه حل‌های هوشمندانه برای نصب و تعمیر و نگهداری آسانسور و پله برقی در ساختمان‌هاست. مزایای بسیار زیاد این شرکت، باعث شده است که به عنون یکی از تولید کننده های برتر پله برقی شناخته شود.

گروه Schindler

گروه آسانسور شیندلر یک رهبر جهانی در زمینه تولید پله برقی و آسانسور در سراسر جهان است. از این شرکت نیز به عنوان یک تولید کننده برتر پله برقی یاد می‌شود. این شرکت در سال 1874 در سوئیس تاسیس شد و امروزه در اسپانیا، اسلواکی، ایالات متحده و چین امکان تولید و نصب پله برقی و آسانسور را دارد.
این شرکت برای اولین بار راه حل‌هایی را برای حفظ بهداشت و ایمنی در آسانسورها و پله برقی‌ها ارائه داد.

شرکت Klemann

این شرکت فعالیت خود را در سال 1983 در یونان آغاز کرده است. شرکت Kleman از نظر نصب پله برقی و آسانسور با تحمل ظرفیت بسیار بالا مشهور است. این مزیت، زمینه قرار گرفتن این شرکت را در لیست 7 تولید کننده برتر پله برقی در سال 2023 فراهم نموده است. آسانسورهای Klema، می‌توانند تا 30 تن بار را جا به جا کنند. فناوری‌های این شرکت بسیار مقرون به صرفه است و همچنین در حال توسعه‌ی محصولات و تکنولوژی‌های خود هستند.

شرکت TECNO

این شرکت که در سال 1939 تاسیس و در ایتالیا شروع به فعالیت کرده است. ویژگی منحصر به فرد این شرکت ارائه‌ی طیف گسترده ای از فناوری‌ها،قطعات و موارد دیگر است که به مالک یا سازنده این امکان را می‌دهد که با توجه به نیازهای موجود و کاربری ساختمان محصول مورد نیاز خود را تهیه کند. شرکت TECNO نیز همانند مابقی شرکت‌ها تمام خدمات حوزه آسانسور و پله برقی از جمله نصب، تعمیر و نگهداری و نوسازی را انجام می‌دهد.

شرکت Hosting

این شرکت در سال 1993 تاسیس شد و امروزه جزء اولین برندهای آسانسور و پله برقی در چین است. این شرکت که دارای یک کارخانه تولیدی عظیم است توانایی ارائه محصول و خدمات را به سراسر جهان دارد.

تمامی محصولات این شرکت مطابق با آخرین تکنولوژی‌های جهان است و از تمامی فاکتورهای استاندارد نیز تبعیت دارد. این شرکت با دنبال کردن تقاضای بازار و نیاز مشتری به دنبال ارائه‌ی محصولات با کیفیت و خدمات رضایت بخش است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر