گزارش اختصاصی کابین نیوز از نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی ترکیه 2023+ تصویر

گزارش تصویری کابین نیوز از نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی ترکیه 2023

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی ترکیه 2023

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی ترکیه 2023، در شهر استانبول و محل نمایشگاه‌های بین المللی تویاپ برگزار شده است. این نمایشگاه از تاریخ 9 مارس 2023 میزبان تعداد زیادی شرکت و برند مطرح و معروف بوده است و همچنین تا تاریخ 12 مارس نیز این نمایشگاه ادامه خواهد داشت. این رویداد، یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان است، که توسط Tarsus Türkiye با حمایت AYSAD، Asansör İstanbul در حال برگزاری است.

 

هجدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی ترکیه 2023

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی استانبول 2023 دارای نوآوری‌های مرتبط با فناوری‌های حمل و نقل عمودی، پله‌های برقی و پیاده‌روی متحرک است. علاوه بر این، در این نمایشگاه آسانسورهای مسکونی، تجاری و بیمارستانی، آسانسورهای خانگی و شخصی، آسانسورهای خودکار، آسانسورهای باربری و خدماتی و آسانسورهای قابل دسترسی، به نمایش گذاشته شده‌اند.

تعداد خریداران و افراد حاضر در نمایشگاه

این نمایشگاه، محل نمایش پیشرفته‌ترین و نوآورانه‌ترین محصولات صنعت آسانسور و پله برقی است. این نمایشگاه که میزبان تعداد زیادی شرکت از ترکیه و سراسر جهان است، تعداد بازدید کنندگان بین المللی نسبت به دوره‌های قبلی، رشد 16 درصدی داشته است.

 

طبق آمارهای موجود از نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی ترکیه 2023، تعداد خریداران واجد شرایط در این نمایشگاه حدودا 30000 نفر از سراسر جهان است. همچنین تعداد شرکت‌های حاضر و کشورها نیز به ترتیب 400 شرکت و 30 کشور است.

حضور رسانه کابین در نمایشگاه

رسانه کابین نیز به عنوان رسانه تخصصی آسانسور و پله برقی ایران جهت تهیه گزارش برای علاقمندان و شاغلان در حوزه آسانسور و پله برقی در این نمایشگاه حضور دارد. در ادامه می‌توانید گزارش تصویری کابین نیوز را از نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی ترکیه 2023 مشاهده نمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر