برترین شرکت های آسانسوری در جهان

آشنایی با برترین شرکت های آسانسوری در جهان می‎‌تواند بهترین راهنمای خرید قطعات آسانسور باکیفیت است.

انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آسانسور برای ساختمان دغدغه بسیار جدی برای ساختمان سازها است، پس اولین قدم برای داشتن یک آسانسور خوب کار با یک شرکت مناسب در این زمینه می‌باشد. بنابراین شما باید همیشه سعی کنید برترین شرکت های آسانسوری در جهان را شناسایی کنید و قطعات آسانسور را از آن‌ها تهیه نمایید. در این صورت عملکرد آسانسور شما کاملا تضمین می‌شود و آسانسور بسیار کم دچار خرابی می‌شود. در این مقاله کارشناسان رسانه کابین قصد دارند چند شرکت خوب در زمینه ساخت آسانسور را به شما معرفی کنند.

Otis

اوتیس یکی از برترین شرکت های آسانسوری در جهان است که در زمینه آسانسور و پله برقی فعالیت دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1976 آغاز کرده و در سال 2020 با 69000 کارمند موفق به جابجایی 2 میلیارد انسان در طول روز شده است. شما معمولا آسانسورهای برند اوتیس را در ساختمان‌های لوکس که ساختار سنتی دارند مشاهده می‌کنید. مشهور‌ترین آسانسورهای ساخته شده توسط شرکت اوتیس، آسانسور برج ایفل و خلیفه است. سیستم‌های به کار گیری شده در آسانسورهای این شرکت تا 60 درصد باعث کاهش مصرف برق می‌شوند. نکته قابل توجه در ساختار آسانسور های این شرکت کاهش 98در صدی مصرف روغن نسبت به شرکت های دیگر هست. به همین علت آسانسورهای شرکت اوتیس به عنوان یک آسانسور دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود.

Mitsubishi

میتسوبیشی نیز از جمله برترین شرکت های آسانسوری در جهان است که فوق العاده پیشرفته و با توان اجرایی و مهندسی بالا می‌باشد. این شرکت علاوه بر ساخت آسانسور، در زمینه مختلف مهندسی الکترونیک فعالیت‌های بسیار جدی دارد. همان طور که از اسم این شرکت معلوم است، Mitsubishi یک شرکت ژاپنی است که وجود تازه تاسیس بودن، توانسته است مرز‌های تکنولوژیکی صنعت آسانسور را جابجا کند. که این دستاورد حاصل توان مهندسی بالا و تفکر برتر این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر می‌باشد. البته ذکر این نکته نیز مهم است که شرکت میتسوبیشی نسبت به سایر شرکت‌های آسانسوری برتر قدمت کمتری دارد. زیرا این شرکت در سال 1921 تاسیس گردیده است.

 

Schindler

در صورتی که قدمت برترین شرکت های آسانسوری در جهان برای شما اهمیت دارد باید به شرکت شیندلر مراجعه کنید. اولین آسانسور جهان در سال 1874 توسط این شرکت آمریکایی ساخته شد. ویژگی اصلی آسانسورهای این شرکت یا برند استفاده راحت و کاربردی برای افراد است، بیشتر آسانسورهای این شرکت را در ادارات و فرودگاه ها مشاهده می‌کنید.

Kone

یکی دیگر از برترین شرکت های آسانسوری در جهان که قدمت زیادی دارد، شرکت kone می‌باشد. این شرکت در کشور فنلاند تاسیس شده است و بیش از 100سال قدمت دارد. این شرکت بیش از 60000  کارمند در 60 کشور مختلف دارد. اگر در حال ساختن ساختمانی با ترافیک بالا هستید، شرکت kone می‌تواند کار را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند. در این صورت حمل و نقل جریان ترافیکی شما به راحتی انجام می‌شود.

The top elevator companies in the world

Thyssenkrupp

اگر در آینده زندگی می‌کنید و همیشه یک تصویر سازی فوق العاده از آینده در ذهن خود می سازید من این شرکت آلمانی را که یکی از برترین شرکت های آسانسوری در جهان است را به شما پیشنهاد میدهم. دلایل برتری این شرکت قدمت 18 ساله آن است، همچنین آسانسورهای ساخته شده توسط این شرکت با تکنولوژی فرای تصورات موجود در این سیستم ساخته شده است. اگر به ویدئوی مربوط به آسانسور های مورب که در سایت کابین بارگزاری شده توجه کنید خودتان متوجه منظور من می‌شوید.

Hyundai Elevator

یک شرکت کره‌ای در زمینه آسانسور می‌باشد که توانسته است جایگاه بسیار خوبی در میان برترین شرکت های آسانسوری در جهان پیدا کند. بارزترین کار این شرکت ساخت سریع‌ترین آسانسور در سال 2020 با سرعت 21 متر بر ثانیه بوده است.

شما با شناخت برترین شرکت های آسانسوری در جهان دید بسیار بهتری برای خرید آسانسوری باکیفیت خواهید داشت. البته باید بتوانید به خوبی آسانسور اصل را از آسانسور تقلبی تشخیص دهید. زیرا برخی از شرکت‌ها اقدام به فروش آسانسورهای تقلبی می‌نمایند. برای اطلاع از دیگر نکات شرکت‌های مذکور می‌توانید با کارشناسان رسانه کابین نیوز در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید