موافقت با تخصیص ردیف بودجه‌ای برای استانداردسازی آسانسورهای دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با تخصیص ردیف بودجه ای جهت استاندارد سازی آسانسورهای دستگاه های اجرایی استان و هشت طرح سرمایه‌گذاری در زمینه‌های صنعتی، گردشگری و دامپروری در یازدهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان موافقت گردید.

 یازدهمین جلسه کارگروه زیربنایی استان در سال ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات طبقه ۵ استانداری به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیر و مدیران و روسای سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید که پرونده هایی از شهرستانهای بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم، فاروج، مانه و سملقان و راز و جرگلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: موضوع تخصیص ردیف بودجه ای جهت استاندارد سازی آسانسور های دستگاه های اجرایی استان به درخواست اداره کل استاندارد در این جلسه مطرح و مقرر گردید پس از هماهنگی اداره کل استاندارد با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بودجه موافقتنامه های ابلاغی دستگاه‌های اجرایی به صورت خاص پیش‌بینی گردد.

قاسمی در ادامه افزود: در این جلسه دو طرح در زمینه دامپروری، دو طرح در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی و طرح هایی در زمینه گردشگری، بسته بندی آب آشامیدنی، صنایع چوبی و نیروگاه خورشیدی مطرح شد و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضای کارگروه، جانمایی آنها به تایید رسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید