فلوچارت فرآیند درخواست بازرسی آسانسور

ارائه کلیه اطلاعات درباره فرآیند درخواست بازرسی آسانسور در وب سایت تخصصی کابین نیوز

سامانه مدیریت بازرسی آسانسور و پلکان برقی در راستای استقرار دولت الکترونیک در سازمان ملی استاندارد ایران، جهت خدمات روان و شفاف بازرسی آسانسور براساس استانداردهای جاری سازمان در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان طراحی گردیده است، که در ادارات کل استانی مورد بهربرداری قرا می‌گیرد. در این سامانه تمامی فرآیند درخواست بازرسی آسانسور تا صدور تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در بستر اینترنت به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد. همچنین امکان سرویس دهی به متقاضیان از طریق دفاتر پیشخوان، اتصال به سامانه شهرداری‌های سراسر کشور و نیز تامین گزارشات آماری مورد نیاز سازمان در آن پیش بینی شده است. پیش بینی می‌شود با استقرار این سامانه، نیاز سازمان به ثبت اطلاعات آسانسور و گزارش گیری‌های مرتبط از سامانه «سیماوآ» بی نیاز باشد.

بررسی فرآیند درخواست بازرسی آسانسور

جهت تسریع و صحت طرح، در انتخاب پیمانکار و قابلیت‌های نرم افزار از تجارب کلیه استان ها و کارشناسان مرتبط سازمان بهره گرفته شده است. فاز شناخت، تحلیل و طراحی نرم افزار با هماهنگی ادارات کل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی انجام گردیده است.
در سیستم مذکور هر «کارشناس مسئول آسانسور» ادارات کل استانی دسترسی کامل در محدود استان خود را دارا می‌باشند و «کارشناس مسئول آسانسور ستاد سازمان» دسترسی به فرایندها و گزارشات سراسر کشور را خواهد داشت. این سیستم دارای انعطاف لازم جهت استقرار در تمام ادارات کل استانی می‌باشد و قابلیت ارتباط از طریق وب سرویس به نرم افزار‌های شهرداری‌ها و دفاتر پیشخوان و تمام سامانه‌های مرتبط را دارا می‌باشد.

فرآیند درخواست بازرسی

به هر حال همه ما حداقل یک بار هم که شده از آسانسور استفاده کرده‌ایم. ممکن است این آسانسور متعلق به محل زندگی یا کار شما باشد. در این صورت اطلاع از فرآیند درخواست بازرسی آسانسور و انجام آن بسیار ضروری است. در صورتی که شما از این فرآیند به خوبی اطلاعات کسب کنید و همه آن‌ها را به درستی و مرحله به مرحله استفاده کنید، می‌توانید آسانسوری با عملکرد و ایمنی بسیار خوب داشته باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر