پلمب آسانسوری غیر استاندارد در خرم آباد!

به گفته مدیر کل استاندارد استان لرستان، آسانسوری غیر استاندارد در یک مجتمع مسکونی در لرستان پلمب شد.

پلمب آسانسوری غیر استاندارد در خرم آباد

بنابر اعلام “قنبریان” مدیر کل استاندارد استان لرستان، آسانسوری غیر استاندارد در یک مجتمع مسکونی در لرستان پلمب شد. قنبریان گفت: در راستای پلمب آسانسورهای غیر مجاز و غیر استاندارد، در سال 1401 تعداد 18 آسانسور در استان لرستان پلمب شده‌اند.

قنبریان افزود: 5 مورد از آسانسورهای پلمب شده استان لرستان، از آسانسورهای نصب شده در دستگاه‌های اجرایی و عمومی هستند. 7 آسانسور متعلق به مسکن مهر و 6 مورد نیز در ساختمان‌های شخصی بوده‌اند. آسانسور ساختمان‌های مذکور پس از بی توجهی مالکان به تذکر‌های مداوم کارشناسان استاندارد پلمب شدند.

وی اظهار با تاکید بر لزوم حفظ ایمنی و سلامت مردم هنگام استفاده از آسانسور اظهار کرد: پس از بازرسی کارشناسان استاندارد از ساختمان‌های دولتی، تجاری و مسکن مهر و اطمینان از غیر استاندارد بودن آن‌ها، آسانسورها پلمب شدند.

مدیر کل استاندارد استان لرستان خاطر نشان کرد: اعتبار تاییدیه‌های آسانسور یک ساله است، در صورت بی توجهی مدیر ساختمان به انجام منظم سرویس و نگهداری آسانسور، عدم بازرسی ادواری و سالیانه توسط بازرسان دارای صلاحیت و عدم تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسئولیت هر حادثه‌ای در آسانسور به عهده مدیر و مالک ساختمان است.

در همین راستا، مالکان ساختمان باید برای انجام سرویس و نگهداری آسانسور، به شرکت‌های معتبر و دارای پرونده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر