بررسی مهمترین چالش های صنعت آسانسور و راه‌های خروج از آن

مدیران و صاحب نظران حوزه آسانسور در شصت و هشتمین شماره ماهنامه ((دنیای سرمایه گذاری)) درباره مهمترین چالش های صنعت آسانسور و روش های خروج از آن به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

چالش های صنعت آسانسور

به گفته کابین نیوز، در شصت و هشتمین شماره ماهنامه ((دنیای سرمایه گذاری))، مدیران و صاحب نظران صنعت آسانسور درباره مهمترین چالش های صنعت آسانسور در ایران و روش‌های خروج از آن به بحث و بررسی پرداختند.

در شماره جدید ماهنامه ((دنیای سرمایه گذاری)) مصاحبه با مدیر عاملان و مسئولین مختلف در صنعت آسانسور منتشر شده است. در این بخش عنوان و مهمترین بخش گفت‌وگوها را با شما با اشتراک می‌گذاریم.

مصاحبه‌‌ها با علی بلوکی مدیر عامل شرکت کارآمد با موضوع ((سرعت پیشرفت شرکت‌های نوپا و کوچک آسانسوری پایین است))، حمید جلوخانی، مدیر عامل گروه مهندسی آساکد با عنوان ((سیاست‌های دولت در جهت حمایت از تولید نیست))، مهدی اکبرپور، مدیرعامل شرکت لیان پیشرونیک پایتخت با موضوع ((استفاده از قطعات تقلبی در صنعت آسانسور موجب افزایش خسارت می‌شود))، محمدمهدی یاوری، مدیرعامل شرکت هیدروپک آسانسور با عنوان ((رشد سرمایه‌گذاری در تولید با استفاده از سیاست‌های تشویقی)) و ایرج نیازی، نایب رییس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته با موضوع ((کاهش ۹۰ درصدی حوادث در صنعت آسانسور)) در این ماهنامه منتشر شد. همچنین د راسن نشست بهنام صفری، مدیر فنی گروه مهندسی آساکد، مهمترین راهکارهای صرفه جویی انرژی و هزینه‌ ساخت در آسانسور را ارائه داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید