خرید لوله پلی اتیلن و عوامل مؤثر بر قیمت آن + ابزار آنلاین قیمت دهی

بازار فروش لوله پلی اتیلن یک بازار با ثبات نیست و عواملی مانند وابسته بودن قیمت نهایی به نرخ روز ارز و بازار بورس در قیمت لوله پلی اتیلن تأثیرگذار است.

خرید لوله پلی اتیلن

بازار فروش لوله پلی اتیلن یک بازار با ثبات نیست. عواملی مانند وابسته بودن قیمت نهایی به نرخ روز ارز و بازار بورس در قیمت لوله پلی اتیلن تأثیرگذار است. در بررسی‌های انجام شده بر سایت‌های مختلف فروش لوله و اتصالات پلی اتیلنی به این نتیجه رسیدیم که قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به عامل‌ها یا فاکتورهای خاصی متفاوت است. همین موضوع مانع اصلی تعیین و عنوان قیمت مشخص و ثابت برای این لوله‌ها است. تعیین قیمت خرید برای لوله پلی اتیلن به‌صورت هفتگی انجام می‌شود. زیرا ثبات در بازار کاهش پیدا کرده و قیمت مواد اولیه دائماً در حال نوسان است.

با وجود نوسانات قیمت لوله پلی اتیلن می‌توان عوامل ثابتی را برای تعیین قیمت آن در نظر بگیریم. برخی از این عوامل شامل ابعاد لوله، ضخامت لوله، وزن و حجم لوله، میزان عرضه لوله در بازار و میزان تقاضای مشتریان هستند. عوامل دیگری اعم از دستمزد کارخانه و تولیدکننده و نوع ماده اولیه به‌کاررفته در تولید لوله نیز بر قیمت لوله پلی اتیلن موثرند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت این لوله نیز می‌توان به هزینه حمل‌ونقل و راه‌اندازی لوله و اتصالات اشاره کرد.

امکان برآورد هزینه پیش از خرید لوله و اتصالات پلی اتیلنی مورد نیازتان از ارزش بالایی برخوردار است. طی بررسی سایت‌های مختلف فروش و عرضه لوله پلی اتیلن به سایت آبان بسپار پارسیان برخوردیم.

در صفحه واحد فروش، صفحه قیمت لوله پلی اتیلن، ابزاری طراحی شده که با واردکردن مقادیر متغیری به یک برآورد تقریباً دقیق از هزینه‌های مربوط به خرید لوله پلی اتیلن پروژه خود می‌رسید. این مقادیر شامل سایز لوله و بار مربوطه و همچنین متراژ موردنیاز  هستند.

Figure 1 ابزار آنلاین استعلام قیمت لوله پلی اتیلن آبان بسپار پارسیان

فروش لوله پلی اتیلن در آبان بسپار پارسیان

وجه تمایز این مجموعه با سایر تولیدکنندگان عرصه لوله و اتصالات، وجود آزمایشگاه‌های کنترل کیفی اختصاصی در کارخانه است. همچنین تمامی محصولات، در سایه گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه، پروانه بهداشتی ساخت برای اتصالات پلی اتیلن، پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی و همچنین دارابودن گواهینامه‌های سیستم یکپارچه مدیریت است.

عوامل تأثیرگذار بر خرید لوله پلی اتیلن باکیفیت

عوامل مختلفی در تعیین قیمت نهایی لوله پلی اتیلن مؤثرند. این عوامل شامل مواد اولیه و تأثیر آن بر خرید لوله پلی اتیلن باکیفیت؛ اندازه و قطر لوله و تأثیر آن بر خرید لوله پلی اتیلن؛ سطح فشار و تأثیر آن بر خرید لوله پلی اتیلن؛ دما و تأثیرات آن بر خرید این لوله؛ کیفیت و گرید مواد اولیه؛ عدم استفاده از مواد بازیافتی و رنگ لوله هستند.

کلام آخر

همان‌طور که در این مقاله خواندیم، ابزار موثری برای استعلام قیمت لوله پلی اتیلن معرفی نمودیم تا به راحتی بتوانید برآورد پروژه خود را به انجام برسانید.

امروزه جایگاه لوله پلی اتیلن در پروژه‌های اجرایی، مرهون ویژگی‌های مواد اولیه پلی اتیلن بوده و بی شک این جایگاه، انتهای مسیر لوله پلی اتیلن نیست و این لوله‌ها با سرعتی قابل‌توجه، تحولات بیشتری در دنیا رقم خواهند زد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید