آسانسور آکواریوم برلین با نمایی بی نظیر!

آسانسور آکواریوم برلین یکی از زیباترین آکواریوم‌های جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

آسانسور آکواریوم برلین

آسانسور آکواریوم برلین به عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم استوانه‌ای جهان در هتل رادیسون بلو واقع در شهر برلین قرار دارد. نمای زیبای این آسانسور به علت آکواریوم زیبایی است که اطراف آن را احاطه کرده است. وزن این آکواریوم 2000 تن است، حجم آب موجود در این آکواریوم نیز معادل یک میلیون لیتر آب دریا است. شما با سوار شدن در این آسانسور در میان آکواریومی با بیش از 110 گونه ماهی به بالا و پایین می‌روید. زیبایی این ماهی‌ها به حدی است که شما لحظه‌ای از تماشای منظره اطراف خود سیر نمی‌شوید.

درباره آسانسور آکواریوم برلین

موردی که باعث خاص بودن این آسانسور شده است، حضور یک آسانسور پانورامیک غول پیکر در میان آکواریومی بسیار بزرگ است. قطر آکواریوم 12 متر و ارتفاع آن 25 متر است. این آکواریوم در سال 2002 با هزینه‌ای معادل 12.8 میلیون یورو ساخته شده است. در ساخت این آکواریوم دقت و ظرافت زیادی به کار گرفته شده است. البته شیشه به کار رفته در این آسانسور نیز از جنس آکریلیکی و بسیار مقاوم است. قطر این شیشه در بخش پایینی آسانسور 22 سانتی متر و در بخش بالایی آن 16 سانتی متر است.

آسانسور آکواریوم برلین

تمیز کردن آسانسور

برای تمیز کردن آسانسور آکواریوم برلین و خود آکوریوم هر روز 3 الی 4 غواص مشغول فعالیت هستند. برای تغذیه ماهی‌های موجود در آکواریوم نیز به صورت روزانه 8 کیلوگرم غذای ماهی صرف می‌شود. ظرفیت کابین این آسانسور نیز بسیار زیاد است. شاید برای شما عجیب باشد؛ اما 48 نفر به صورت همزمان می‌توانند از این آسانسور استفاده کنند! حالا تصور کنید چنین سفر لذت بخشی را هنگام مشاهده تعداد زیادی ماهی تجربه می‌کنید. جالب است نه؟

در پایان

شاید شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به سفر به برلین دارند. شما می‌توانید علاوه بر تماشای جاذبه‌های گردشگری این منطقه، در هتل رادیسون بلو اقامت داشته باشید و نمای زیبای آسانسور موجود در آن را هر لحظه بنگیرید. با کابین نیوز همراه باشید تا شما را بیشتر با آسانسورهای شگفت انگیز و عجیب جهان آشنا کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر