حادثه آتش سوزی در آسانسور ساختمان مسکونی در مشهد

مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در آسانسور ساختمان مسکونی خبر داد. این آتش سوزی منجر به حبس 4 شهروند در کابین آسانسور شد.

آتش سوزی در آسانسور ساختمان

مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در آسانسور ساختمان مسکونی خبر داد. این آتش سوزی در کابین آسانسور رخ داد و منجر به حبس و گرفتار شدن 4 شهروند در کابین آسانسور شد.
به گزارش کابین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ کاظم مقدسی با بیان این خبر گفت: لحظاتی پیش در پی اعلام این حادثه در ساعت 14:28 دقیقه روز هجدهم فروردین ماه، 15 آتش نشانان در محل حادثه حضور یافتند. آتش نشان از ایستگاه‌های 33 و 43 اعزام شدند. نجاتگران ایستگاه 7 نیز به همراه 5 دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه در امامت 37 اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش سوزی در آسانسور ساختمان به علت نقص فنی آسانسور یک ساختمان مسکونی 5 طبقه رخ داد. کابین آسانسور دچار حریق و دود ناشی از آتش سوزی منجر به محبوسی 4 نفر شد. این 4 نفر شامل 2 کودک و 2 خانم از ساکنان در طبقه 4 و 5 هستند.

مقدسی افزود: آتش نشانان ضمن تخلیه ساختمان و نجات محبوسین اقدام به اطفای حریق و تخلیه دود با استفاده از دمنده‌های فشار قوی و دستگاه توربوفن کردند.

لازم به ذکر است، محبوسین این حادثه دچار دودگرفتگی شده بودند که توسط آتش نشانان تحویل نیروهای اورژانس گردیدند.
منبع: qudsonline

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر