الزامی شدن دریافت شناسه یکتا برای همه کسب و کارها تا 15 اردیبهشت ماه

هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل مجوزهای کسب‌وکار از الزامی شدن دریافت شناسه یکتا برای همه کسب و کارها تا 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

دریافت شناسه یکتا

هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل مجوزهای کسب‌وکار از الزامی شدن دریافت شناسه یکتا برای همه کسب و کارها تا 15 اردیبهشت ماه خبر داد. طبق اعلام این هیئت، همه کسب‌وکارها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ شناسه یکتا دریافت کنند. همچنین کسب و کارهایی که حداکثر ۲ سال پس از اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها، شناسه یکتا نداشته باشند از نظر قانونی، فاقد مجوز هستند.

به گزارش کابین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، طبق تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و صادره قبل از اجرای این قانون باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ شناسه یکتا را دریافت کنند. به عبارت دیگر با هوشمند بودن خدمات دولتی، مشاغل فاقد شناسه منحصر به فرد که نام آن‌ها در بانک اطلاعات کسب و کار ثبت نشده است، برای دریافت خدمات از ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند.

در این راستا دارندگان مجوزهای کاغذی می‌توانند به راحتی نسبت به دریافت این شناسه اقدام نمایند. به این منظور، متقاضیان می‌توانند با وارد کردن سه کد شناسه مذکور را دریافت کنند. این کدها شامل شماره سریال کارت ملی، شناسه مجوز و کد پستی محل خدمت است. صاحبان کسب و کار می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز، شناسه منحصر به فرد را به سرعت، رایگان و غیر حضوری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای تکمیل امکانات مسکن مهر از محل صندوق ملی مسکن

منبع: otaghasnafeiran

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر