آغاز به روز رسانی پله برقی میدان آزادی اصفهان برای رفاه حال شهروندان

پروژه به روز رسانی پله برقی میدان آزادی اصفهان از نوزدهم بهمن سال جاری آغاز شده و در مدت سه ماه انجام خواهد شد.

به روز رسانی پله برقی میدان آزادی اصفهان

آغاز به روز رسانی پله برقی میدان آزادی اصفهان به منظور افزایش رفاه حال شهروندان در حال اجراست. مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان آغاز این پروژه را اعلام کرد. وی گفت پروژه تعویض پله‌های شمالی پل عابرپیاده مکانیزه میدان آزادی با هزینه ۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: “با توجه به فرسودگی بیش از حد پله‌های شمالی پل عابرپیاده مکانیزه، امکان تعمیر و تعویض قطعات آن وجود ندارد. به همین دلیل قرار بر این شد دو دستگاه از این پله‌ها به‌طور کامل تعویض شوند.”

وی افزود: “ابتدا لازم است قسمت‌های الحاقی به پله‌ها از جمله سقف‌ها و دیواره‌ها جدا شوند که این کار خطرات جانبی خود را به همراه دارد و باید توجه داشت که تمام اجزای پله آغشته به روغن هستند که هرگونه جرقه‌ای ممکن است منجر به آتش‌سوزی شود، از این‌رو تمهیدات لازم در این خصوص پیش‌بینی شده است.”

پروژه به روز رسانی پله برقی میدان آزادی اصفهان از نوزدهم بهمن سال جاری آغاز شده و در مدت سه ماه انجام خواهد شد. این پروژه علاوه بر کاهش هزینه‌های تعمیرات اساسی، خدمت‌رسانی بهتری به شهروندان را نیز فراهم می‌کند. همچنین با افزایش طول پله، سعی می‌شود تعدادی از پله‌های ثابت حذف شوند.

توکلی‌پور با بیان اینکه اجرای این پروژه با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی انجام می‌شود، از شهروندان خواست تا در طول این مدت با احتیاط کامل از محدودیت‌های تردد به دلیل مسدودی پل استفاده کنند و با صبر و شکیبایی خود به انجام این پروژه کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهادات نوسازی بیش از بودجه برای آسانسور و پله برقی Roland E. Powell

منبع: imna

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید