گفتگوی کابین نیوز با مدیرعامل شرکت پارت آسانسور|ویدئو

 

 

گفتگوی کابین نیوز با مهندس احمد رامشینی مدیرعامل شرکت پارت آسانسور

 

شرکت پارت آسانسور نیز به عنوان یکی از فعالان صنعت آسانسور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور 1401 تهران حضور داشت. این نمایشگاه از تاریخ 14 الی 17 تیر ماه با حضور 180 شرکت مطرح داخلی برگزار شد. در نمایشگاه مذکور شرکت پارت آسانسور با پذیرایی بی نظیر از بازدید کنندگان، فروش قطعات آسانسور خود را در بسته بندی‌های مخصوصی انجام داد. یازدهمین نمایشگاه آسانسور تهران فرصت مناسبی برای معرفی محصولات شرکت‌های مختلف از جمله شرکت پارت آسانسور را فراهم نمود.

پارت آسانسور یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید قطعات آسانسور به ویژه ریل آسانسور فعالیت دارد. برترین دستاورد این کشور کاهش نیاز کشور به وارد کردن قطعات آسانسور خارجی به ویژه ریل آسانسور است. فعالیت‌های این شرکت در زمینه تولید تابلو فرمان آسانسور، تراول کابل و موتور آسانسور نیز بسیار پررنگ است. اگر شما نیز تمایل دارید با بزرگ‌ترین تولید کننده ریل آسانسور در ایران آشنا شوید در این مقاله کابین نیوز با ما همراه باشید.

گفتگوی کابین نیوز با مدیر عامل شرکت پارت آسانسور

کابین نیوز که یکی از برترین رسانه‌های آسانسور و پله برقی در ایران است برای اطلاع از روند فعالیت شرکت پارت آسانسور در نمایشگاه بین المللی آسانسور، در غرفه این شرکت حضور یافت.

شرکت پارت آسانسور با مدیریت مهندس احمد رامشینی، از حدود 25 سال پیش فعالیت خود را در زمینه آسانسور آغاز نموده است. احمد رامشینی از بین شرکت‌های آسانسوری مطرح در ایران توانسته است همزمان نقش وارد کننده و تولید کننده را ایفا کند. در این بخش روند کلی فعالیت این شرکت را از آغاز تاکنون از زبان جناب مهندس رامشینی را برای شما عزیزان ذکر می‌کنیم.

مهندس رامشینی در گفتگو با کابین نیوز  گفت: در ابتدای تاسیس شرکت، فعالیت ما در زمینه تولید کلیه قطعات آسانسور بود. با توجه به عدم تولید ریل آسانسور در کشور ایران، رامشینی برای یادگیری نحوه تولید ریل آسانسور وارد کشور چین شده است. وی پس از سال‌ها بازدید از کارخانه‌ها و شرکت‌های آسانسوری چین به واردات این محصول از کشور چین پرداخته است. پارت آسانسور به مدت 15 سال واردات گسترده ریل آسانسور از کشور چین را به عهده دارد. به طوری که پارت آسانسور توانسته است جایگاه بزرگ‌ترین وارد کننده ریل آسانسور در ایران را کسب نماید.

تولید ریل آسانسور در پارت آسانسور

رامشینی پس از اطلاع کامل از نحوه تولید ریل آسانسور و کسب تجارب بسیار زیاد در این زمینه، تصمیم به تولید این قطعه آسانسور می‌گیرد. به همین منظور و با هدف تولید ریل آسانسور در ایران، شرکت بهروش به مدیریت احمد رامشینی در سال 1396 تاسیس گردید. وی همزمان به تاسیس کارخانه‌ای بسیار بزرگ با استفاده از بومی سازی، استفاده از قطعات داخلی و بهره مندی از مهندسان خبره ایرانی پرداخت. رامشینی تولیدات را به همراه واردات انجام می‌دهد. یکی از اهداف احمد رامشینی افزایش تیراژ تولید است.

وی درباره پیشرفت‌های صنعت آسانسور در ایران گفت: در گذشته هیچ قطعه آسانسوری در ایران تولید نمی‌شد. امروزه ما به خودکفایی در زمینه تولید قطعات آسانسور رسیده‌ایم. به صورتی که شرکت‌های آسانسوری توانسته‌اند در این حوزه از برخی کشورهای خارجی به ویژه کشور ترکیه پیشی بگیرند. با این وجود احمد رامشینی از عدم حمایت از تولیدات داخلی گلایه‌های زیادی داشت. وی گفت: علیرغم داشتن کلیه قطعات اولیه در ایران و توانمندی نیروهای انسانی در ایران، به علت عدم حمایت کافی از تولید کنندگان داخلی مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد.

اهمیت ریل آسانسور از زبان “احمد رامشینی”

با توجه به اینکه لرزش آسانسور مربوط به استفاده از ریل آسانسور بی کیفیت است، در این قسمت درباره اهمیت این قطعه با آقای رامشینی به گفتگو پرداختیم.

وی گفت: در کارخانه پارت آسانسور ساخت ریل آسانسور کاملا مطابق با استانداردهای آسانسور انجام می‌شود. تولید این قطعه در ایران توسط دستگاه‌هایی با دقت بسیار زیاد انجام می‌شود. سختی ریل آسانسور تولیدی ایران نیز بسیار زیاد است، به همین علت هنگام بروز حادثه در آسانسور ایمنی افراد تا حد زیادی حفظ می‌شود.

کیفیت قطعات پارت آسانسور

رامشینی با وجود تحریم‌ها، شکست‌ها و هزینه‌های زیاد به تولید ریل آسانسور باکیفیت مشابه با محصولات خارجی پرداخت. کیفیت این قطعات به حدی است که توانسته است رضایت کلیه مشتریان در سراسر کشور را کسب نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید