عدم بازسازی آسانسور بیمارستان شهر اودان پس از گذشت 5 ماه از حادثه سقوط آسانسور

خبرگزاری PUNCH از عدم بازسازی آسانسور بیمارستان شهر اودان پس از گذشت 5 ماه از حادثه سقوط آسانسور و مسدود بودن محل خروجی آسانسور خبر داد.

عدم بازسازی آسانسور بیمارستان شهر اودان

ترجمه از کابین – خبرگزاری PUNCH از عدم بازسازی آسانسور بیمارستان شهر اودان پس از گذشت 5 ماه از حادثه سقوط آسانسور خبر داد. طبق اعلام این خبرگزاری، پس از گذشت 5 ماه از حادثه‌ی سقوط آسانسور در بیمارستان شهر اودان که منجر به مرگ یک پزشک شد. مقامات از عدم جایگزینی تجهیزات خراب و خارج از سرویس بودن آسانسور خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، سقوط این پزشک طبقه دهم به طبقه همکف آسانسور منجر به مرگ وی شد. این اتفاق در صورتی رخ داد که مدیریت بیمارستان از وضعیت نامناسب آسانسور اطلاع داشت اما اقدامی در جهت تعمیر آن نکرد.

مقامات دولتی اشاره کردند که مدیران تأسیسات و مدیر کل آژانس مدیریت زیر ساخت‌های شهری ایالت لاگوس از سمت خود برکنار شدند. طبق اعلام این منبع، بازدید خبرنگار نشان داد است که عدم بازسازی آسانسور بیمارستان شهر اودان پس از گذشت 5 ماه از حادثه سقوط آسانسور، پزشکان و دیگر پرسنل این بیمارستان همچنان از پله‌ها رفت و آمد می‌کنند. زیرا محل خروجی آسانسور مسدود است و هیچ نشانه‌ای مبنی بر آغاز نوسازی وجود ندارد.

مترجم: نعیمه گلی

بیشتر بخوانید:

شرکت آسانسور Otis میزبان کنفرانسی 4 جانبه است

منبع: elevatorworld

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید