5 علت ضروری نصب آسانسور خانگی

با نصب آسانسور خانگی در منزل خود با هر وضعیت سنی و جسمانی به راحتی در طبقات مختلف رفت و آمد کنید.

آسانسور خانگی

آسانسور خانگی نوعی آسانسور بدون چاه است که به راحتی در منزل افراد قابل نصب است. راحتی نصب این نوع آسانسور به حدی است که هیچ نوع اختلالی در زمان نصب ایجاد نمی‌شود. این نوع آسانسور، جایگزین بسیار مناسبی برای راه پله یا آسانسور معمولی است. با استفاده از این آسانسور جابجایی افراد به راحتی انجام می‌شود. این نوع آسانسور برای افراد سالمند یا معلول در اندازه‌های بزرگتر تولید شده است، در این آسانسور می‌توان ویلچر یا واکر را به راحتی قرار داد. نحوه طراحی و نصب این آسانسور کاملا شبیه آسانسور هیدرولیک است. در این مقاله کابین نیوز به بررسی مزایای نصب این آسانسور و دلایل ضروری نصب آن می‌پردازد.

آسانسور خانگی یا هوم لیفت

در مکان‌هایی که دارای فضای کافی برای نصب آسانسور کششی نیستند باید آسانسور خانگی نصب شود. آسانسور خانگی نسبت به آسانسور هیدرولیکی دارای قیمت بسیار کمتری است. همچنین این آسانسور مخصوص نصب در ساختمان‌هایی با ارتفاع کم مانند ساختمان‌های مسکونی و ویلایی و تجاری بسیار مناسب است. طراحی این آسانسور بر اساس سیستم هیدرولیکی انجام شده است، نصب این آسانسور معمولا در ساختمان‌های بسیار قدیمی یا دوبلکس رایج است. 4 ویژگی اصلی این آسانسور شامل موارد زیر است.

  • ظرفیت 2 الی 4 نفر
  • عدم نیاز به فضای اضافی برای نصب موتورخانه، اورهد و چاهک آسانسور
  • جابجایی توسط جک‌های هیدرولیکی بالابرنده
  • اشغال کمترین فضای ممکن برای نصب

آسانسور خانگی

5 علت ضروری نصب آسانسور خانگی

اگر شما هم تمایل دارید در خانه‌ای مدرن و زیبا به راحتی زندگی کنید، نصب آسانسور خانگی به شما توصیه می‌شود.

امکان دسترسی راحت به نقاط مختلف ساختمان

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد معلول یا سالمند در ساختمان دارای پله رفت و آمد از پله‌ها است. آسانسور خانگی تنها راه حلی است که این دغدغه را به خوبی برطرف می‌نماید. به توصیه کابین نیوز نصب این آسانسور در منازلی که افراد بالای 65 سال یا افراد معلول دارند الزامی می‌باشد.

افزایش ایمنی

اگر منزل شما دارای پله است بدون شک حداقل یکبار دچار حادثه در پله‌ها شده‌اید، معمولا این خطرات بیشتر جان کودکان و سالمندان را تهدید می‌کند. شما می‌توانید با نصب آسانسور خانگی رفت و آمدی ایمن در بین طبقات داشته باشید. همچنین می‌توانید با رمز گذاری آسانسور از رفتن آسانسور به برخی از طبقات پیشگیری نمایید و مزاحمت دیگران را به حداقل برسانید.

زندگی در خانه‌ای لوکس

بعید می‌دانم در خانه کمتر کسی آسانسور خانگی مشاهده کرده باشید. البته شما می‌توانید کاملا متفاوت عمل کنید و این آسانسور را در منزل خود نصب کنید. نصب این نوع آسانسور در خانه‌ای با پله زیاد بسیار مناسب است. همچنین نصب آن احساس زندگی در خانه‌ای لاکچری را به شما می‌ذهد. چرا آن را امتحان نمی‌کنید؟ رفت و آمدی راحت در آسانسوری شیک و متفاوت!

تامین راحتی ساکنین منزل در آینده

احتمالا شما الان در سنی هستید که خیلی نگران رفت و آمد از پله‌ها نیستید؛ اما به نظر شما وضعیت همیشه همینطور است؟ قطعا نه. شما به مرور زمان و افزایش سن توان کمتری برای بالا رفتن از پله‌ها دارید. بنابراین در دوران میانسالی و پیری وجود آسانسور خانگی در خانه‌هایی با پله‌های زیاد الزامی است. بنابراین تا دوران میانسالی صبر نکنید و همین حالا برای نصب این آسانسور خاص و راحت اقدام کنید.

افزایش قیمت خانه

افزایش قیمت منزل نیز یکی از دلایل ضرورت نصب آسانسور خانگی در خانه‌های دارای پله است. شاید شما در حال حاضر قصد فروش خانه خود را نداشته باشید؛ اما در آینده بخواهید به هر دلیلی خانه خود را بفروشید. بنابراین نصب این آسانسور ایده بسیار خوبی است تا شما بتوانید قیمت خانه خود را افزایش دهید. در این صورت خانه شما دارای یک ویژگی خاص نسبت به سایر خانه‌ها است که راحت‌تر و با استقبال بیشتری به فروش می‌رسد.

آسانسور خانگی

11 مزیت آسانسور خانگی

یک آسانسور خانگی دارای مزیت‌های منحصر بفرد زیر است.

  • هزینه پایین خرید و نصب آسانسور
  • عدم نیاز به نصب موتورخانه در آسانسور و سایر تجهیزات اعم از چاهک آسانسور
  • دارای امنیت بسیار بالا و با احتمال سقوط سفر
  • عدم دسترسی افراد عادی به سیستم محرکه آسانسور
  • حرکت نرم و بی صدا
  • نصب راحت و سریع
  • مجهز به سیستم برق اضطراری هنگام قطعی برق
  • امکان نصب آسانسور با برق تک فاز و بدون نیاز به برق سه فاز
  • تعرفه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور بسیار پایین
  • عمر مفید بالای آسانسور و قطعات مرغوب

نتیجه گیری 

اگر شما هم قصد دارید منزل قدیمی خود را بازسازی کنید شاید نصب آسانسور خانگی بهترین راه حل باشد. شما با این کار منزلی نو و لاکچری با امکان رفت و آمد بسیار راحت دارید. البته منزل شما باید حتما دارای تعداد زیادی پله و همچنین فضای لازم برای نصب این آسانسور باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر