مرگ کارگر یزدی پس از سقوط در چاله آسانسور

به گزارش کابین نیوز، وقوع حادثه‌ای تلخ در آسانسوری ناامن و بدون امکانات منجر به مرگ یک کارگر شد.

مرگ کارگر یزدی پس از سقوط در چاله آسانسور

به گزارش کابین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای یزد، وقوع حادثه‌ای تلخ در آسانسوری ناامن و بدون امکانات منجر به مرگ یک کارگر شد. مرگ کارگر یزدی پس از سقوط در چاله آسانسور به علت جابجایی این کارگر با آسانسوری غیر ایمن، بدون نرده و حفاظ گزارش شده است.

این حادثه علاوه بر اینکه جان یک کارگر را گرفت، منجر به مصدومیت کارگری دیگر نیز شد. فرد مصدوم برای درمان، توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

سوار شدن در آسانسور فاقد تجهیزات، عامل اصلی مرگ کارگر یزدی پس از سقوط در چاله آسانسور است. به همین علت ضروری است که برای جلوگیری از مشکلاتی این چنینی، ساختمان‌ها به آسانسوهای استاندارد و ایمن مجهز باشند. در غیر این صورت عدم وجود نرده و حفاظ در آسانسورها ممکن است منجر به بروز مشکلات جدی و حوادث ناگوار در آسانسور شود.

بنابراین توجه به مسائل ایمنی و استفاده از تجهیرات ایمنی در اینگونه مکان‌ها، میزان حوادث و خطرات را برای کارگران به حداقل می‌رساند. بنابراین باید مسئولین محلی و نهادهای نظارتی با دقت بالا و به صورت منظم، بازرسی‌های ایمنی را انجام دهند. به این ترتیب اطمینان حاصل می‌شود که استانداردهای ایمنی در تمامی ساختمان‌ها و اماکن عمومی به خوبی رعایت می‌شوند و ریسک بروز چنین مشکلاتی کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

128 مجوز تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ایلام صادر شد

منبع: iribnews.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید