صدور 816 مجوز ایمنی آسانسور در گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از صدور 816 مجوز ایمنی آسانسور در گلستان طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد

صدور 816 مجوز ایمنی آسانسور در گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از صدور 816 مجوز ایمنی آسانسور در گلستان طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد. این آمار نشان‌دهنده افزایش 10 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است. از این تعداد مجوز، 568 مورد مربوط به آسانسورهای تازه تاسیس و 428 متعلق به بازرسی‌های اداواری آسانسور است. مجوزهای ادواری برای آسانسورهای دارای تاییدیه‌های ایمنی اولیه صادر می‌شود.

سید مهدی حسینی، مدیرکل استاندارد گلستان به دنبال صدور 816 مجوز ایمنی آسانسور در گلستان، خواستار توجه مالکان، مدیران، و ساکنین ساختمان‌های دارای آسانسور به نکات مرتبط با تأییدیه ایمنی آسانسورها شد.

حسینی گفت: اخذ تأییدیه ایمنی برای آسانسورهای موجود در ساختمان‌های جدید الزامی است. او افزود که صدور گواهی پایان‌کار برای ساختمان‌ها، بستگی به دریافت مجوز ایمنی آسانسور از شهرداری دارد.

حسینی با یادآوری اعتبار یک ساله تأییدیه‌های صادر شده، از اهمیت بازرسی و اخذ تأییدیه ادواری آسانسور خبر داد. این موضوع موجب حفظ شرایط ایمن در آسانسورها می‌شود. مسئولیت پیگیری بازرسی ادواری آسانسور به عهده مالکان، مدیران، و ساکنین ساختمان است.

وی تأکید کرد که قراردادهای نصب و خدمات باید با شرکت‌هایی منعقد شود که دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از صنعت، معدن، و تجارت استان هستند. در پایان، حسینی به شهروندان یادآوری کرد که جهت اطلاع از وضعیت اعتبار تأییدیه ایمنی آسانسور، کد 10 رقمی موجود در داخل کابین آسانسور را به سامانه 10001517 پیامک کنند. شهروندان همچنین می‌توانند هرگونه گزارش در خصوص آسانسورهای فاقد تأییدیه ایمنی را از طریق سامانه پیامکی 30001517 با استاندارد در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید:

سهم نگران‌ کننده آسانسورها در حوادث شهری قزوین

منبع: isna

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید