با آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان در زمان سفر کنید!

با آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان در کسری از ثانیه در زمان سفر کنید و لذت ببرید.

شما با سوار شدن از در آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان سفری بسیار سریع و شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد. معمولا افرادی که به شهر اشتوتگارت سفر می‌کنند حتما به موزه مرسدس بنز نیز می‌روند. یکی از دلایل جذابیت این موزه، آسانسور شگفت انگیزی است که در آن قرار دارد. محل قرارگیری این آسانسور درست در تالار موزه است. حرکت این آسانسور نیز در اثر اتصال ریل‌های عمودی آسانسور و دیوار انجام می‌شود. ظاهر کپسول مانند این آسانسور نیز جذابیت آن را دو چندان کرده است.

تاریخچه موزه مرسدس بنز آلمان

موزه مرسدس بنز که در شهر اشتوتگارت آلمان واقع شده است، محل نمایش انواع اتومبیل بنز در گذر زمان است. بنابراین شما درون آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان، طی چند ثانیه در حال حرکت به بالا یا پایین، از اولین اتومبیل بنز تا جدیدترین آن را مشاهده می‌کنید. خب حالا ممکن است بپرسید چرا این موزه در شهر اشتوتگارت واقع شده است؟ اتومبیل بنز اولین بار در شهر اشتوتگارت آلمان ساخته شد. کابین نیوز در جدول زیر همه مشخصات موزه مرسدس بنز آلمان را به شما عزیزان معرفی می‌کند.

تاریخ افتتاح موزه

19 ماه می 2006

شرکت سازنده موزه

شرکت یو ان استودیو

کاربری اولیه موزه

کارخانه

ارتفاع ساختمان

34 متر

زمان سفر با آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان

کمتر از 30 ثانیه

تاریخ ساخت آسانسور

1886

تعداد اتاق‌های موزه

12 اتاق

تعداد بخش‌های موزه

1500 بخش

وسعت موزه

16500 متر مربع

تعداد اتومبیل‌های موجود در آن

160

محل قرارگیری قدیمی‌ترین بخش موزه

در بالاترین طبقه

پس از مدتی که کارخانه دیگر فعالیت خود را ادامه نداد در این محل موزه مرسدس بنز افتتاح گردید. مهمترین نقش آسانسور در موزه، سفری 30 ثانیه‌ای و لذت بخش با آسانسور از طبقه اول تا آخرین طبقه است. با وجود اینکه تعداد زیادی اتومبیل قدیمی در این موزه حضور دارند، مشاهده معماری و ظاهر و ساختار این موزه نمایی کلی از آینده را برای شما تداعی می‌کند. شاید به همین علت است که افراد زیادی برای مشاهده موزه از این آسانسور استفاده می‌کنند.

فضای حیرت انگیز موزه پر از اتومبیل‌های بنزی است که یا بر روی سکوهای شیشه‌ای و یا بر روی دیوار قرار گرفته‌اند. حتی نحوه قرار گرفتن اتومبیل‌ها بر روی دیوار نیز بسیار جالب و خیره کننده است. شما با نگاه به این اتومبیل‌ها تصور می‌کنید که در هوا معلق هستند؛ اما در حقیقت اینطور نیست. البته قشنگی این موزه و آسانسور خاص آن به همین مسائل محدود نمی‌شود. حرکت افقی آسانسور نیز برای افراد زیادی جالب و لذت بخش است.

آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان

ماشین زمان موزه مرسدس بنز

برخی از افراد از آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان با نام ماشین زمان نیز یاد می‌کنند، به نظر شما علت چیست؟ جدا از فضای بسیار زیبا و تاریخی موزه که متشکل از تعداد زیادی اتومبیل بنز قدیمی و جدید و قطعات شگفت انگیز است، عملکرد و شکل ظاهری آسانسور نیز بسیار خاص است. سوار شدن در آسانسوری شبیه کپسول برای افراد تجربه‌ای بسیار جالب و متفاوت است.

شکل ظاهری آسانسور چنان زیبا است که ممکن است شما مدت زمان زیادی محو تماشای آن شوید. فضای بیرونی آسانسور با غلاف‌هایی فلزی تزئین شده است. نورپردازی دراماتیک نیز زیبایی بسیار زیادی به بخش درونی کابین بخشیده است. شما با سوار شدن در این آسانسور احساس می‌کنید از زمان حال وارد زمان آینده شده‌اید، به همین علت این آسانسور به ماشین زمان نیز معروف است.

آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان

مدت زمان کوتاه سفر با این آسانسور نیز دیگر علت شگفت انگیز بودن این آسانسور است. شما قطعا با مشاهده درون آسانسور و حتی بیرون آن بسیار تعجب می‌کنید. فضای خود موزه نیز به صورت کاملا مدرن طراحی شده است که شما را به زمان آینده می‌برد. همین تلفیق معماری و چیدمان مدرن با اتومبیل‌های قدیمی و جدید باعث ایجاد نمایی بی نظیر می‌شود. ایده طراحی آسانسور موزه مرسدس بنز آلمان نیز برگرفته از نمای موزه است. شکل ظاهری موزه به صورت مارپیچ است و همین موضوع باعث لذت دو چندان مسافران در زمان استفاده از آسانسور می‌شود. همه افراد حتما سوار این آسانسور خواهند شد زیرا محل قرارگیری اولین نمایشگاه موزه مرسدس بنز در آخرین طبقه است.

در این مقاله خلاصه‌ای از تاریخچه موزه مرسدس بنز آلمان و آسانسور موجود در آن ذکر کردیم. از این به بعد مقالات بیشتری درباره آسانسورهای دیدنی و خاص دنیا به شما ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید برای دریافت هر نوع اطلاعات، اخبار و… از مجله تخصصی کابین نیوز دیدن فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر