بررسی حادثه سقوط آسانسور در سوئد توسط شرکت Alimak

بررسی حادثه سقوط آسانسور در سوئد

ترجمه از کابین – بررسی حادثه سقوط آسانسور در سوئد پس از کشته شدن پنج نفر در اثر سقوط آسانسور کارگاهی در یک ساختمان انجام شد. این بررسی توسط گروه Alimak و با بازرسی 3 کارشناس ارشد صورت گرفت. در این بازرسی، کارشناسان گروه Alimak به همراه بازرسان اداره تحقیقات سوانح سوئد و پلیس برای بررسی و یافتن علت حادثه، به محل اعزام شدند.

بالابر مورد استفاده در این حادثه یک دستگاه آسانسور Alimak Scando 650 است، این آسانسور استاندارد در کارگاه‌های ساختمانی برای جابجایی مسافران و مصالح در ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم در 20 سال گذشته در ساختمان‌های زیادی در سراسر جهان نصب شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

براساس بررسی حادثه سقوط آسانسور در سوئد توسط Alimak به این نتیجه رسید که دو قسمت از دکل‌های نگهدارنده بالابر از هم جدا هستند. این موضوع ممکن است به دلیل سقوط ماشین بالابر به زمین باشد.

مسئولان این شرکت گفتند:” نصب این آسانسور توسط گروه ما انجام نشده و عدم اتصال دکل‌های نگهدارنده یک اشتباه غیرقابل انکار است.” این شرکت همیشه پس از نصب، یک کتابچه راهنمای نصب با دستورالعمل‌های واضح به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، یک راهنما جهت انجام بازرسی‌های ایمنی روزانه نیز وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که بالابر عملکرد درستی دارد. به این ترتیب بروز حوادثاوله کریستیان جودال، مدیر عامل گروه Alimak گفت:” من لازم می بینم که دوباره بر اهمیت رعایت دستورالعمل‌های همراه محصول در هنگام نصب و استفاده تأکید کنم.”

بیشتر بخوانید:

انتخاب شرکت اوتیس برزیل برای نوسازی آسانسورهای الوادور لاسردا

مترجم: نعیمه گلی

منبع: elevatorworld.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید