دستور معاون استاندار البرز برای بهبود پله برقی‌ها از شهرداری کرج

به گزارش کابین نیوز دستور معاون استاندار البرز برای بهبود پله برقی‌ها از شهرداری کرج صادر شد.

دستور معاون استاندار البرز برای بهبود پله برقی‌ها از شهرداری کرج

به گزارش کابین نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، دستور معاون استاندار البرز برای بهبود پله برقی‌ها از شهرداری کرج صادر شد.

احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی و سوانح استان با تأکید بر همکاری شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط، به اهمیت ذخیره‌سازی مناسب نمک و ماسه برای ایمن‌سازی مسیرها اشاره کرد.

مطابق با دستور معاون استاندار البرز برای بهبود پله برقی‌ها از شهرداری کرج، ذخیره سازی مناسب نمک و ماسه برای ایمن سازی مسیرها در این مقوله از اهمیت بسزایی برخوردار است. بنابراین باید دستگاه‌های مربوطه نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه سخنان خود گفت: ۸۵ درصد از تصادفات شهری مربوط به عابرین پیاده است. لذا وی از شهرداری‌های استان خواست نسبت به رفع نقاط حادثه خیز استان با همکاری دستگاه های ذیربط اقدام کنند.

وی بر اساس اعلام رسمی از سوی پلیس استان، از فوت 92 نفر طی 8 ماه گذشته در سطح استان خبر داد. از اینتعداد، ۸۶ نفر از آنان عابرین پیاده بودند.

افضلی خاطر نشان کرد: به منظور کاهش این آمار شهرداری‌ها باید اقدامات لازم را انجام دهند. شهرداری کلانشهر کرج به ویژه باید با فعال کردن و رفع نواقص پله‌های برقی سطح شهر اقدام کند.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر پلیس راهور، دستگاه های ذیربط در خصوص سرویس دانش آموزان استثنایی استان، اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع نقاط حادثه خیز استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

افضلی به علت آمار نگران‌ کننده تصادفات شهری، وی بر اهمیت هماهنگی بین شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط تأکید کرد. او به شهرداری‌ها توصیه کرد که با ایجاد یک هماهنگی منظم، نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کنند. سپس راهکارهای لازم را برای حل آن‌ها ارائه دهند.

دستور معاون استاندار البرز برای بهبود پله برقی‌ها از شهرداری کرج به منظور افزایش ایمنی عابران پیاده صادر شده است. این دستور، موجب کاهش تصادفات و حوادث پیاده‌روی می‌شود. وی تصریح کرد که این اقدامات علاوه بر بهبود ایمنی عابران پیاده، باعث جلوگیری از ایجاد موانع در ترافیک نیز خواهد شد.

در این راستا، شهرداری کرج و سایر شهرداری‌های استان البرز باید با توجه به دستور معاون استاندار، باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. افزایش آگاهی و همکاری با جامعه نیز از اقدامات موثر در جهت ایجاد ترافیک ایمن‌تر و کاهش تصادفات مؤثر است.

بیشتر بخوانید:

خرابی دائمی پله برقی ایستگاه مترو میرزای شیرازی تهران، مسافران را کلافه کرده است

منبع: farsnews

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر