هزاران دستگاه آسانسور در انتظار بازرسی ایمنی

بر اساس اطلاعاتی که از WRAL Investigates به دست آمده است، نزدیک به 5000 آسانسور، پله برقی و بالابر در کارولینای شمالی به موعد بازرسی‌های ایمنی سالانه خود رسیده‌اند که از این تعداد نزدیک به 2000 دستگاه در شهر Wake قرار دارد.

هزاران دستگاه آسانسور در انتظار بازرسی ایمنی

ترجمه از کابین – بر اساس اطلاعاتی که از WRAL Investigates به دست آمده است، نزدیک به 5000 آسانسور، پله برقی و بالابر در کارولینای شمالی به موعد بازرسی‌های ایمنی سالانه خود رسیده‌اند که از این تعداد نزدیک به 2000 دستگاه در شهر Wake قرار دارد.

جاش دابسون، می‌گوید: “ما برای حفظ ایمنی و سلامت ساکنین ساختمان‌های کارولینای شمالی هر اقدامی که لازم است را انجام می‌دهیم.”

بر اساس اخبار گزارش‌های اعلام شده از جولای 2022 تا ژوئیه 2023، بالغ بر 20 حادثه در پله برقی، آسانسور یا بالابرهای این ایالت رخ داده است. به عنوان مثال در دانشگاه ایالتی فایتویل، یکی از دانشجویان در آسانسور گیر کرده بود و به دلیل خراب بودن تلفن آسانسور نمی‌توانست با افراد داخل ساختمان ارتباط برقرار کند.

در موردی دیگر، در هریسبورگ، آسانسور هنگام توقف هم سطح با طبقه نبود و همین امر باعث افتادن خانم بارداری شد. و در موردی دیگر شارلوت، بر اثر سقوط یک آسانسور، یک فرد جان خود را از دست داد.

در دو مورد از حوادثی که در مرکز کنوانسیون رالی در سال جاری رخ داد؛ پس انجام تحقیقات مشخص شد که هر دو آسانسور موعد مقرر برای بازرسی گذشته بودند.

گاهی پیش می‌آید که در آسانسورهایی که به درستی هم بازرسی شده است حوادثی رخ می‌دهد مانند حادثه‌ای که در 30 ژوئن رخ داد. این آسانسور به دلیل خرابی ترمزهای ایمنی حدود 75 فوت سقوط کرده و باعث جان باختن یک فرد شد.

بیشتر بخوانید:

پروژه ساخت 16 پل پیاده روی مکانیزه در قم

کورتیس ویلبرت همسر فردی که در این حادثه کشته شده بود، می‌گوید:” با توجه به اتفاقاتی که برای این دستگاه افتاد؛ ممکن است اتفاقات بدتری برای دستگاه‌هایی که از موعد بازرسی آن‌ها گذشته است؛ بیافتد.”

کمیسر دابسون گفت:”عقب افتادن بازرسی‌ها به دلیل توسعه و افزایش تعداد آسانسورها و کمبود کارکنان در این بخش است. ”

او گفت: «سالانه 1000 دستگاه آسانسور به تعداد دستگاه‌های موجود اضافه می‌شود و ما فقط 39 بازرس داریم که با این تعداد در سال فقط می‌توانیم 22 هزار آسانسور را بازرسی کنیم.”

دابسون گفت که تیمش در سریع‌ترین زمان ممکن در حال انجام بازرسی‌ها هستند و او معتقد است که بودجه بیشتر از سوی دولت برای افزایش حقوق کارکنان می‌تواند باعث افزایش عملکرد آن‌ها شود.

مترجم: نعیمه گلی

منبع: wral

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر