پله برقی سنتر سی ان ان، طولانی‌ ترین پله برقی آزاد در جهان

پله برقی سنتر سی ان ان توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان طولانی‌ترین پله برقی آزاد در جهان شناخته شده است و یکی از جاذبه‌های مهم این مرکز رسانه‌ای است که مسافران را بین طبقات مختلف جا به جا می‌کند.

پله برقی سنتر سی ان ان

نعیمه گلی، کابین نیوز – در دنیای امروزی با توجه به افزایش تعداد برج‌ها، ساختمان‌های مرتفع با کاربری‌های متفاوت و مراکز تفریحی و رفاهی چند طبقه، تقاضا برای نصب و راه اندازی پله برقی و آسانسور در سراسر جهان افزایش یافته است. پله برقی‌ها انواع مختلفی دارند و با ارتفاع و سرعت‌های متفاوت قابل نصب هستند. در برخی از مراکز شاهد پله برقی‌هایی هستیم که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند؛ به عنوان مثال ارتفاع آن‌ها بسیار بلندتر از پله برقی‌های معمولی است یا دارای طراحی منحصر به فردی هستند. این نوع پله برقی‌ها در سراسر دنیا وجود دارند و به دلیل خاص بودنشان مورد توجه افراد قرار می‌گیرند، پله برقی که در مرکز CNN در ایالت جورجیا، آمریکا نصب شده است، یکی از همین پله برقی‌های خاص و منحصر به فرد است که در این مقاله به توضیح مختصری درباره‌ آن می‌پردازیم.
این پله برقی توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان طولانی‌ترین پله برقی آزاد در جهان شناخته شده است و یکی از جاذبه‌های مهم این مرکز رسانه‌ای است که مسافران را بین طبقات مختلف جا به جا می‌کند. ارتفاع این پله برقی 196 فوت معادل 58.83 متر است که 8 طبقه این مرکز را به هم مرتبط می‌کند. برای سوار شدن به این پله برقی، مسافران باید بلیط تور استودیو سی ان ان را خریداری کنند.
پله برقی سنتر سی ان ان در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و در ورودی تور استودیو سی ان ان قرار دارد. از روی این پله برقی، می‌توان مناظر فوق العاده‌ای از آکواریوم جورجیا و پارک المپیک را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید:

سفر به بلندای آسمان با طولانی ترین پله برقی های جهان!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر