آسانسورهای برج بوگاتی در دبی ! + ویدیو

آسانسورهای برج بوگاتی در دبی+ ویدئو و تصاویر این برج بی نظیر و متفاوت

آسانسورهای برج بوگاتی در دبی

به گزارش سایت طلا، برج بوگاتی از آسانسور برای بردن خودرو به درون پنت‌هاوس‌ها بهره می‌برد و همچنین با الهام از تاریخ صدساله بوگاتی طراحی شده است. بوگاتی، سازنده خودروهای لوکس و قدرتمند، از طرح اولین برج خود در دبی رونمایی کرد. این آسمان‌خراش 42 طبقه، از 11 پنت‌هاوس بهره می‌برد و خریداران این پنت‌هاوس‌ها می‌توانند خودروی خود را به داخل واحد ببرند.

برج بوگاتی در دبی

این آسمان‌خراش با همکاری شرکت مطرح بن‌غاطی طراحی شده است و اولین ساختمان با برند بوگاتی خواهد بود. البته بوگاتی اولین شرکت خودروسازی نیست که وارد صنعت ساختمان‌سازی می‌شود؛ پیش از این بنتلی از یک برج 61 طبقه در میامی و استون مارتین از ساختمانی در نیویورک رونمایی کرده‌اند. برج بوگاتی با الهام از میراث صد‌ساله این شرکت طراحی شده است

به گفته طراحان، این برج با الهام از میراث بوگاتی، شرکتی که در سال 1909 تأسیس شده، طراحی شده است. این آسمان‌خراش 42 طبقه، از 171 واحد با نام Riviera Mansions و 11 پنت‌هاوس با نام Sky Mansion Penthouses تشکیل می‌شود.

به گفته بوگاتی، دو برند لوکس و مطرح در دنیای خودروسازی و صنعت ساختمان‌سازی با یکدیگر وارد همکاری شده‌اند تا یک آسمان‌خراش منحصر‌به‌فرد را طراحی کنند؛ ساختمانی که طبق ادعای آن‌ها، دنیا تا به امروز به خود ندیده است.

بیشتر بخوانید:

آسانسور موزه لوور پاریس

برج بوگاتی شامل دو آسانسور برای بردن خودروها به داخل پنت‌هاوس‌ها می‌شود که اگرچه ایده‌ای جذاب است، اما جدید نیست. در سال 2013 پورشه از یک برج در میامی رونمایی کرد که از این ویژگی بهره می‌برد.

درحال‌حاضر از تاریخ تکمیل این برج و همچنین قیمت واحدهای آن اطلاعی نداریم؛ بااین‌حال همان‌طور که می‌توان از برند بوگاتی و البته بن‌غاطی انتظار داشت، خریداران برای تصاحب واحدهای برج بوگاتی و به‌خصوص پنت‌هاوس‌های آن، باید هزینه نجومی پرداخت کنند. احتمالاً صاحبان خودروهای بوگاتی، واحدهای این آسمان‌خراش را تصاحب خواهند کرد، بنابراین قیمت واحدها برای آن‌ها اهمیتی نخواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر