نصب آسانسور برای پل های عابر پیاده همدان به هزینه های میلیاردی

نصب آسانسور برای پل های عابر پیاده همدان به هزینه های میلیاردی

نصب آسانسور برای پل های عابر پیاده همدان به هزینه های میلیاردی

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان از اجرا و نصب آسانسور برای پل های عابر پیاده خبر داد و گفت: خرید آسانسور ها  تا امروز حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه برداشته است.

به گزارش عصر همدان؛  وحید علی ضمیر با تاکید بر اینکه در چند مرحله  پله  برقی پل های عابر پیاده، تعمیر و ترمیم شده گفت: متاسفانه این حجم تخریب و آسیب زدن به پله های برقی هزینه های سنگینی را برای ما داشته است.

وی با تاکید بر اینکه کل مردم شهر باید هزینه عدم رعایت مبانی شهر نشینی را پرداخت کنند افزود: پله برقی را امروز تعمیر می کردیم اما متاسفانه حتی تا ۲۴ ساعت هم دوام نداشت، رد کردن میلگرد و پروفیل قوطی به داخل موتور  پله ها، شکستن شیشه ها و سرقت های زنجیره ای که در این خصوص صورت گرفت، باعث شد هر کدام از این پله برقی ها با هزینه های گزاف، بارها و بارها تعمیر شدند اما این روند همچنان ادامه و نتیجه ای هم نداشت.

علی ضمیر با تاکید بر اینکه،  این مورد فقط مبتلا به شهر همدان نیست و برای همه شهرها اینگونه است، اضافه کرد: در تهران نیز بالای ۹۰ درصد پله برقی ها از سطح سرویس خارج و بلا استفاده شده اند.

وی اذعان داشت: از طرفی وظیفه داریم در قبال همشهری ها و مخصوصا افراد سالمند و اشخاصی که نیاز ویژه دارند  مشکل را حل کنیم، بنابراین باتوجه به این که آسیب پذیری آسانسور برای پل عابر ها کمتر از پله برقی است، قرار بر این شد که ما آسانسور را خریداری و نصب کنیم.

به گفته معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری همدان، هزینه  خرید آسانسور ها  تا امروز حدود ۲۰ میلیارد تومان  شده است.

وی ادامه داد: بنابر بر تصمیم های گرفته شده  در منطقه یک،  دو آسانسور، در منطقه دو، چهار تا و در منطقه سه نیز ۱۲ تا آسانسور قرار است نصب و بکارگیری شود.

علی ضمیر تصریح کرد: متاسفانه برای نصب این آسانسورها دوباره به گرانی ها برخوردیم، ولی در هر صورت قرارداد ها بسته شده و در حال حاضر چاله آسانسور ها و شاسی کشی در حال اجراست.

وی افزود: مناطق پر تردد مانند پل روبروی بیمارستان ارتش،  پل بلوار شهید رجایی،  پل روبروی بیمارستان بعثت،  پل مقابل ترمینال، برای نصب آسانسور در اولویت هستند.

علی ضمیر خاطر نشان کرد: این سرمایه ها متعلق به خود مردم است و تنها خودشان هستند که میتوانند در جهت کمتر آسیب دیدن این سرمایه ها  و بهترکار کردنشان، بصورت مستمر و مداوم  به ما کمک کنند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر