دستورالعمل های جدید ماشین آلات اتحادیه اروپا تغییرات مهمی را برای تولید کنندگان به ارمغان آورده است

دستورالعمل های جدید ماشین آلات اتحادیه اروپا، مقررات جدید شامل تغییرات متعددی در مورد ایمنی ماشین‌آلات است که باید توسط تولیدکنندگان و سایرین رعایت شود.

دستورالعمل های جدید ماشین آلات اتحادیه اروپا

ترجمه از کابین – دستورالعمل های جدید ماشین آلات اتحادیه اروپا (EU) که جایگزین دستورالعمل فعلی ماشین‌آلات (دستورالعمل 2006/42/EC) می‌شود، برای انتشار در ژوئیه 2023 برنامه‌ریزی شده است. مقررات جدید شامل تغییرات متعددی در مورد ایمنی ماشین‌آلات است که باید توسط تولیدکنندگان و سایرین رعایت شود.

این قانون بلافاصله پس از تصویب در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا لازم الاجرا خواهد بود. انجمن “مقررات پارلمان اروپا و شورای محصولات ماشین آلات” مقررات لازم را برای تولیدکنندگان ، فعالان اقتصادی این حوزه و ناظرین کیفیت و ایمنی ماشین آلات تعیین می کند. با وضع الزامات و قوانین جدید بر بازار و شرایط طراحی، ساخت و راه اندازی ماشین آلات و محصولات مرتبط، اطمینان خاطر مصرف کنندگان افزایش یافته است و همچنین  دامنه مقررات جدید ماشین آلات نیز در مقایسه با قبل گسترش یافته است.

مقررات جدید کل زنجیره تامین را در بر می گیرد و تعهدات مشخصی را برای همه فعالان بازار مشخص می کند. شورای اتحادیه اروپا مقررات جدید در مورد ماشین آلات را در 22 می تصویب کرده است و این مقررات 20 روز پس از اعلام آن در مجله رسمی اتحادیه اروپا لازم الاجرا می باشد. لازم به ذکر است تمامی واحد ها باید طی یک دوره ی 42 ماه مقررات جدید را اعمال کنند در غیر این صورت طبق قوانین با آنها برخورد می شود.

بیشتر بخوانید:

موتور های Wittur WSG-LT.S اکنون در بازار آسانسور آمریکای شمالی

مترجم: نعیمه گلی

منبع : Elevator Word

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر