آسانسور موزه لوور پاریس

بررسی تاریخچه، ویژگی، محل قرارگیری و ساختار و معماری منحصر بفرد آسانسور موزه لوور پاریس به همراه تصاویری از آسانسور

آسانسور موزه لوور پاریس

بهار آزادی، کابین نیوز – آسانسور موزه لوور پاریس با ساختاری دایره‌ای شکل و منحصربفرد، در زیر هرم نمادین موزه نصب شده است. این آسانسور به علت مدرن بودن با محیط موزه لوور دارای تضاد است. بازدید کنندگان از موزه لوور پاریس علاوه بر لذت بردن از فضای موزه، از مشاهده آسانسور موجود در موزه نیز بسیار هیجان زده می‌شوند. ساختار و محل قرارگیری این آسانسور، آن را یک آسانسور منحصربفرد تبدیل کرده است. در ادامه این مقاله، می‌توانید تصاویر و مطالب بیشتری درباره این آسانسور مشاهده  کنید.

تاریخچه آسانسور موزه لوور

موزه لوور پاریس یکی از مهمترین مکان‌های تاریخی کشور فرانسه است که بازدید کنندگان زیادی از سراسر جهان دارد. همانطور که پیشتر گفتیم، ساختار و معماری این آسانسور به صورت دایره‌ای شکل است. این آسانسور در سال 1980 ساخته و نصب شده است. آسانسور موزه لوور از نوع فوق هیدرولیک و روباز است. این آسانسور برای جابجایی افراد بین طبقه همکف تا اول تعبیه شده است.

آسانسور دایره ای شکل موزه لوور پاریس از بیرون به صورت استوانه است و در قلب راه پله پیچ در پیچ قرار دارد و وجود این پله مارپیچ باعث جذابیت دو چندان آسانسور موزه لوور شده است. ظرفیت این آسانسور حداکثر 10 نفر است و نمای بسیار زیبایی به موزه بخشیده است.

آسانسور موزه لوور

5 ویژگی آسانسور موزه لوور

آسانسور موزه لوور پاریس، جدا از ظاهر زیبا و متفاوت خود دارای ویژگی‌های زیر است که باعث تفاوت آن با آسانسورهای معمولی شده است.

  • دارای کابین روباز
  • قابلیت مشاهده موزه از درون کابین آسانسور
  • حرکت بسیار نرم، آرام و منعطف پذیر
  • دارای کمترین صدا
  • حداکثر ظرفیت 10 نفر

معماری آسانسور موزه لوور پاریس چگونه است؟

آسانسور موزه لوور با هدف جابجایی افراد بین طبقات موزه طراحی و ساخته شده است. ورود و خروج به این آسانسور از طریق راهروی کشویی جلوی آن انجام می‌شود. حداکثر ظرفیت این آسانسور 10 نفر است. آسانسور واقع در موزه لوور، ساخت شرکت شیندلر است که طبق ایده مدرن سازی در شرکت شیندلر ساخته شده و به طراحی آینده نگر نیز توجه دارد. این آسانسور فاقد چاله است و طناب آن نیز از نوع معمولی است.

 

مطالب مرتبط:

کلام آخر

گردشگرانی که به کشور فرانسه سفر می‌کنند، حتما از موزه لوور پاریس نیز دیدن خواهند کرد. این موزه زیبایی‌های بسیار زیادی دارد که آسانسور موزه لوور پاریس نیز از جمله آن‌ها است. جذابیت‌های دیدنی موزه حتی از درون آسانسور نیز قابل مشاهده است. توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به فرانسه را دارید حتما از موزه لوور و آسانسور موجود در آن نیز دیدن کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر