سرمایه گذاری شرکت میتسوبیشی الکتریک در شرکت رباتیک کانادا

سرمایه گذاری شرکت میتسوبیشی الکتریک در شرکت رباتیک کانادا

سرمایه گذاری شرکت میتسوبیشی الکتریک در شرکت رباتیک کانادا

ترجمه از کابین – شرکت میتسوبیشی الکتریک (MELCO) که دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد در تاریخ 12 مه، به طور رسمی در شرکت Clearpath Robotics سرمایه کذاری کرد. Clearpath Robotics یک شرکت کانادایی است که در زمینه ی طراحی،تولید و توسعه ی ربات‌های متحرک اتومات (AMR) فعالیت می کند. سرمایه گذاری شرکت میتسوبیشی الکتریک در شرکت رباتیک کانادا با هدف بهینه سازی تولیدات کارخانجات موجود و اتوماسیون کامل خط تولید با استفاده از سیستم های AMR است. همچنین آنها در تلاشند با سرمایه گذاری در شرکت هایی با فناوری های پیشرفته، تولید و تلکنولوژی کارخانجات را توسعه دهند.

Clearpath Robotics که یک رهبر جهانی در توسعه فناوری AMR است.یکی از نوآوری های آنها OTTO Motors است که یک ربات خودگردان برای استفاده در تأسیسات و انبارهای تولیدی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:

تحلیل بازار نوسازی آسانسور اندونزی 2023

شرکت MELCO پس از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدند که AMR ها قابلیت اتصال به سیستم های IT را دارند که از این طریق می توان مسائل مربوط به خط تولید، نظارت بر تولید و کمبود نیرو انسانی را برطرف کرد.

محصولات شرکت میتسوبیشی الکتریک شامل آسانسور و پله برقی، لوازم خانگی پیشرفته، تهویه مطبوع، سیستم های اتوماسیون کارخانه، سیستم های قطار، موتورهای الکتریکی، پمپ ها و غیره می باشد.

مترجم: نعیمه گلی

منبع: elevatorworld

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر