رقابت، پیش بینی و فرصت‌ های بازار نوسازی آسانسور در ویتنام

تعریف مدرن سازی آسانسور و معرفی و بررسی رقابت، پیش بینی و فرصت‌ های بازار نوسازی آسانسور در ویتنام به صورت جداگانه

بازار نوسازی آسانسور در ویتنام

نعیمه گلی، کابین نیوز – پیش‌بینی می‌شود بازار نوسازی آسانسور ویتنام از سال 2023 تا 2028 سرعت رشد ثابتی را تجربه کند. با این حال به دلیل افزایش تعداد سازه‌های مرتفع و افزایش تقاضا برای نصب و تعمیر و نگهداری آسانسور انتظار می‌رود بازار نوسازی آسانسور در ویتنام رشد قابل توجهی داشته باشد. در ادامه این مقاله، بیشتر به تحلیل این بازار، میزان رقابت در آن، پیش بینی و فرصت‌های لازم می‌پردازیم.

مدرن سازی آسانسور چیست؟

مدرن کردن یا نوسازی آسانسور شامل به روز رسانی، تعویض یا تعمیر بخش‌های اساسی آن است که هدف آن بهبود عملکرد آسانسور، افزایش ایمنی و انطباق با استانداردهای روز دنیا است. فرآیند نوسازی آسانسورها معمولاً با بهبود عملکرد آسانسور همراه است که در هنگام نوسازی قطعات قدیمی تعویض و جایگزین می‌شود تا عمر مفید آسانسور افزایش و هزینه‌های تعمیر و نگهداری کاهش یابد.

عوامل موثر بر رشد بازار آسانسور چیست؟

فاکتورهای موثر بر رشد بازار آسانسور شامل موارد زیر است. در ادامه تعدادی از عواملی که بر رشد بازار آسانسور موثر هستند را بررسی می‌کنیم.

  • افزایش شهرنشینی دیجیتال
  • کاهش میزان نویز الکترومغناطیسی
  • افزایش تقاضا برای آسانسورهای بدون موتورخانه (MRL )
  • انقلاب دیجیتال

بیشتر بخوانید:

چشم اندازها و فرصت های رشد بازار آسانسور و کنترل و بازرسی آسانسور در سال 2023

گزارش تحقیقات بازار آسانسور تجاری در ده سال آینده و میزان بازار تقاضای 2023

افزایش شهرنشینی دیجیتال

با رشد شهرنشینی دیجیتال، بازار نوسازی آسانسور در ویتنام و سایر کشورها نیز رشد چشمگیری داشته است. در طول دوره پیش بینی شده (سال 2023الی2028) با افزایش شهرنشینی و افزایش تمرکز بر توسعه زیرساخت‌های دیجیتال در مناطق جدید شهری پیش بینی می‌شود که بازار جهانی آسانسور شاهد تحولات عظیمی باشد.

علاوه بر این، با توجه به تعداد پروژه‌های بزرگ در حال انجام در سراسر جهان، از جمله فرودگاه بین‌المللی Al Maktoum در دبی، فرودگاه پکن در چین و پروژه Cross-rail در لندن، پیش‌بینی می‌شود که فرصت‌های فراوانی در اختیار شرکت‌های آسانسور سراسر جهان قرار گیرد و همین امر سبب افزایش تقاضا برای نوسازی آسانسورها می‌شود. در سال‌های آینده، افزایش شهرنشینی فرصت و رشدی خیره کننده برای صنعت نوسازی آسانسور در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

کاهش میزان نویز الکترومغناطیسی

نویز الکترومغناطیسی (EM) را می‌توان با ارتقاءو نوسازی آسانسور کاهش داد. مدرن کردن آسانسورها ضروری است، زیرا آسانسورهای با ساطع کردن امواج EM به بافت‌های بدن انسان آسیب می‌رساند.

علاوه بر آسانسورها، کامپیوترها و شبکه‌های بی سیم نیز در معرض نویز و امواج EM هستند که هر کدام درجات مختلفی از نویز الکترومغناطسی را ساطع می‌کنند و به همان میزان بر سلامت انسان تاثیر گذار است. بنابراین، محافظت از سلامت انسان‌ها در برابر امواج EM می‌تواند یک عامل موثر در افزایش تقاضا برای نوسازی آسانسور و رشد چشمگیر بازار نوسازی آسانسور ویتنام باشد.

افزایش تقاضا برای آسانسورهای بدون موتورخانه (MRL )

آسانسورهای بدون موتورخانه مزایای زیادی از جمله کاهش وزن، بهره وری بیشتر انرژی و گزینه‌های طراحی بیشتر دارند. علاوه بر این، با توجه به افزایش تعداد ساختمان‌های مرتفع با کاربری اداری، تجاری و مسکونی تقاضا برای آسانسورهای کششی با سرعت بالاتر و ظرفیت جا به جایی بیشتر افزایش یافت؛ بهترین گزینه برای پاسخگویی به این نیاز استفاده از آسانسورهای روملس می‌باشد.

اخیراً آسانسورهایی طراحی شده اند که به طیف وسیعی از فناوری‌های مدرن مجهز هستند؛ مانند مودم‌های بی سیم Wifi، سیستم‌های اعلام حریق پیشرفته، بالابرهای مخصوص ویلچرو… .

امروزه بسیاری از افراد با توجه به تعداد طبقات، کاربری و میزان ترافیک ساختمان، آسانسور مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال برای ساختمان‌هایی با تعداد طبقات کم یا متوسط، آسانسورهای بدون موتورخانه پیشنهاد می‌شود که باعث صرفه جویی در فضا و هزینه‌های ساخت و ساز می‌شود.

برای برآورده ساختن تقاضای رو به رشد بازار، شرکت‌های برتر در حال معرفی آسانسورهای پرسرعت و بدون موتورخانه برای شرایط مختلف جغرافیایی و آب و هوایی هستند. پیش‌بینی می‌شود که چنین پیشرفت‌هایی به رشد بازار جهانی نوسازی آسانسور در سال‌های آینده کمک می‌کند.

انقلاب دیجیتال

آسانسورها نیز از موج عظیم انقلاب دیجیتال و تغییرات آن در امان نماندند، زیرا جهان تقریباً در هر بخش و صنعتی یک انقلاب دیجیتال را تجربه می‌کند. امروزه در آسانسورها از دستگاه‌ها و فناوری‌های پیشرفته، از جمله هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کنند تا تجربه ای جدید و متفاوت را برای مسافران به ارمغان بیاورند.

این فناوری‌ها تجربه مسافران را بهبود می‌بخشند و در عین حال به افراد در حفظ ارتباط با دنیای خارج کمک می‌کنند. راندمان استفاده از برق نیز بهبود می‌یابد. در نتیجه، در سال‌های آتی، پیش‌بینی می‌شود که این صنعت برای همگام شدن با استانداردهای جهانی گسترش یابد.

منبع: yahoo.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر