جمع آوری پله برقی های فرسوده مشهد و جایگزینی آن با پله برقی‌های جدید

گزارشی از جمع آوری پله برقی های فرسوده مشهد و جایگزینی آن با پله برقی‌های جدید توسط شهرداری مشهد

جمع آوری پله برقی های فرسوده مشهد

علی سمیعی در خصوص جمع آوری پله برقی های فرسوده و جایگزینی آن با پله برقی های جدید گفت: اخیرا موضوع جایگزینی پله برقی های جدید با پله برقی های فرسوده در شهرداری مشهد پیگیری می‌شود.
وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که از عمر پله‌های برقی‌ها حدود ١۴ سال می‌گذرد، عمر مفید آن‌ها گذشته و بسیار حادثه خیر است. علاوه بر آن استفاده از پله‌های برقی برای معلولان، توانیابان، افراد دارای ولیچر و کالسکه ممکن نیست، همچنین افراد سالمند و کودکان نیز در استفاده از پله برقی دچار مشکل هستند.

بیشتر بخوانید:

فیلم قطع شدن دست یک مرد بین درب آسانسور

مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طبق بررسی و مطالعه‌های که انجام دادیم و کلیه پل‌های عابر پیاده‌ای که مجهز به آسانسور و پله برقی است را شناسایی کردیم این دست از پل‌ها نیاز به تعویض ندارند. چند وقت پیش اخباری مبنی بر اینکه یکی از پله‌های برقی حادثه‌ای داشته منتشر شد که اینگونه نبوده است؛ جمع آوری پله‌های برقی‌های فرسوده از قبل جزو برنامه‌های شهرداری بوده است.
سمیعی تاکید کرد: سال گذشته قراردادی بر مبنای خرید و نصب ٣٢ دستگاه آسانسور جدید برای پل‌های عابر پیاده منعقد کرده‌ایم که طی دو یا سه ماهه آینده این کار انجام خواهد شد

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر