سقوط مرگبار یک زن به چاه آسانسور فرودگاه در کوالانامو

سقوط مرگبار یک زن به چاه آسانسور فرودگاه در کوالانامو و پیدا شدن جسد او سه روز پس از اطلاع مردم به پلیس

سقوط مرگبار یک زن به چاه آسانسور فرودگاه در کوالانامو
در 24 آوریل 2023، زنی به نام آیسیا سینتا دیوی هاسیبوان به طرز وحشتناکی در چاه آسانسور در فرودگاه کوالانامو در مدان، اندونزی(KNO سقوط کرد. جسد او سه روز بعد، پس از گزارش ساکنین از استشمام بوی شدید در چاه آسانسور پیدا شد. لحظه سقوط مرگبار یک زن به چاه آسانسور فرودگاه در کوالانامو به طور کامل توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است. او را می‌توان دید که از درهای سمت راست وارد آسانسوری می‌شود.
سپس درهای پشت سر او باز شد، در تصاویر دوربین به نظر می‌رسید او از این موضوع بی خبر بود. او سپس دکمه‌های آسانسور را فشار داد و سپس با تلفن همراه خود تماس تلفنی برقرار کرد. در این مرحله به نظر می‌رسید که او فکر می کند گیر کرده است. سپس نزدیک درب ورودی آسانسور ایستاد و آنها کمی باز شدند. سپس یک قدم به جلو برداشت، در آن لحظه به داخل چاه آسانسور سقوط کرد.

متأسفانه جسد او سه روز بعد پیدا شد. تیم امنیتی فرودگاه حدود پنج ساعت طول کشید تا جسد را پیدا کنند. به گفته خبرنگاران، ظاهراً این زن برای بدریقه خواهرزاده خود به فرودگاه رفته است. گفته می‌شود که وی در آسانسور با خواهرزاده‌اش تماس گرفته بود و به او اطلاع داده بود که در آسانسور گیر کرده است و این آخرین باری بود که خواهرزاده‌اش صدای او را شنید.

بیشتر بخوانبد:

نجات 9 فرد گیر افتاده در آسانسور از پارکینک ساختمان New Brunswick

سپس این خانواده از نیروهای امنیتی فرودگاه برای یافتن گمشده خود درخواست کمک کردند. آنها خواستند فیلم دوربین های مداربسته آسانسور را ببینند، اما کارکنان امنیتی فرودگاه فقط دوربین های مداربسته سایر قسمت های فرودگاه را به آنها نشان دادند. این فیلم پس از پیدا شدن جسد در نهایت منتشر شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر