چگونه یک تولید کننده خوب آسانسور انتخاب کنیم؟

بررسی ویژگی‌ها، مزایا و امکانات تولید کننده خوب آسانسور به صورت کامل، برشمردن نکات انتخاب بهترین تولیدکننده آسانسور و بهترین فروشگاه‌ها

تولید کننده خوب آسانسور

نعیمه گلی، کابین نیوز – امروزه آسانسور بخشی جداناپذیر و ضروری برای ساختمان‌های مرتفع با کاربری‌های متفاوت از جمله مسکونی، اداری ، تجاری و… است. همه ی ما برندهای مشهوری همچون OTIS , KONE , SCHINDLER , MITSUBISHI ELECTRIC را می شناسیم. اما برخی شرکت های نوپا و ناشناخته نیز وجود دارند و ما در ادامه ی مطلب به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین شرکت و تولید کننده آسانسور را شناسایی و انتخاب کنید.

نکاتی برای انتخاب تولید کننده آسانسور

1- در اولین قدم ببینید آیا شرکت کارخانه ی تولیدی دارد؟ و سپس به وبسایت شرکت مراجعه کرده و ببینید آیا تصاویری از کارخانه در سایت وجود دارد یا خیر؟  چون اگر شرکتی دارای کارخانه باشد قطعا تصاویر و ویدیوهایی در سایت خود بارگذاری می کند.

2- بعد از بررسی مورد اول به سراغ برج آزمایش بروید. اکنون در چین تمام کارخانه ها باید دارای برج آزمایش باشند در غیر این صورت صلاحیت تولید ندارند. ارتفاع هر برج هم معمولا بالای 60 متر است.

3- در مرحله سوم بررسی کنید که این شرکت چند آسانسور و با چه ظرفیت و سرعت حرکتی می تواند تولید کند.

4- آیا این شرکت آزمایشگاهی دارد که قطعات تولیدی را از نظر کیفیت و استحکام بررسی کند؟

5- آیا محصولات و قطعات اصلی آسانسور توسط خود شرکت تولید می شود؟ تولید قطعات اصلی توسط خود شرکت باعث می شود تا از مزایای تعمیر و نگهداری به راحتی بتوان استفاده کرد.

6- آیا شرکت دارای یک سایت قوی می باشد؟ زیرا امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی وجود سایت یکی از عوامل مهم ارزیابی یک شرکت است.

7- آیا شرکت امکان ارسال تیم فنی حرفه ای و تیم تعمیر و نگهداری برای پروژه های خارج از کشور را دارد؟

8- آیا آسانسور و سایر اجزای ایمنی دارای گواهی ایمنی CE هستند؟

9- به میزان فروش سالانه شرکت و مشتریان اصلی و وفادار آنها دقت کنید

10- به ظرفیت فروش شرکت در بازار های خارج از کشور دقت کنید زیرا هر چه این بازار ها بزرگتر باشند به معنی ظرفیت بالای شرکت برای تولید و نصب آسانسور است.

بیشتر بخوانید:

7 تولید کننده برتر پله برقی در سال 2023

معرفی 6 شرکت برتر در زمینه تولید و نصب آسانسور

1- OTIS ELEVATOR

هدف اصلی این شرکت تحقیق وتوسعه ، تولید و ارائه ی جدیدترین خدمات مربوط به آسانسور ، پله برقی و پیاده رو های متحرک است. در سال 2010 این شرکت با ترکیب فناوری دیجیتال با آسانسور توانست نسل جدیدی از آسانسور ها را روانه ی بازار کند.

2- KONE

KONE یک شرکت فنی و مهندسی چند ملیتی است که در سال 1910 در فنلاند تاسیس شد و امروزه بیش از 57 هزار کارمند در سراسر جهان دارد. این شرکت خدماتی مانند تولید و نصب آسانسور، پله برقی، پیاده رو های متحرک و درب اتوماتیک و … ارائه می دهد.

3- MITSUBISHI ELECTRIC

این شرکت در سال 1931 با هدف تولید، نصب و نگهداری آسانسور و پله برقی تاسیس شد و یک برند برتر در این حوزه به شمار می آید. تمام آسانسور ها و پله برقی های این شرکت همچنان تعیین کننده استاندارد هایی برای کیفیت در سطح جهانی می باشد.

4- HOSTING ELEVATOR

این شرکت جز 10 تولید کننده برتر آسانسور در چین است که در سال 1993 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به دنبال خلق فناوری یکپارچه برای تولید، نصب و تعمیر و نگهداری آسانسور می باشد.

5- SCHINDLER ELEVATOR

این شرکت بخشی از گروه بزرگ تولیدی SCHINDLER  است که پیدایش این به سال 1869 با تاسیس شرکت آسانسور Haughton و سپس به سال 1928 و تاسیس بخش آسانسور Westinghouse باز می گردد.

6- Thyssenkrup

این شرکت از ادغام دو شرکت Thyssen  و Krupp طی سالهای 1997 تا 1999 تشکیل شد.

مزایای انتخاب تولیدکنندگان چینی آسانسور

با پیشرفت و توسعه مداوم تکنولوژی در چین صنعت آسانسور نیز در این کشور دستخوش تغییرات عظیمی شده است و امروزه شرکتهای چینی خدماتی همچون تولید، نصب و تعمیر و نگهداری آسانسور را به تمامی مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می دهند.

مزایای انتخاب برند های چینی به شرح زیر می باشد:

1- هزینه کم و سود زیاد

در صنعت تولید کشور چین هزینه دستمزد نیروهای کار بسیار پایین است و همین امر سبب کاهش بهای تمام شده ی قطعات می شود. با این حال خرید قطعات ارزان قیمت چینی و فروش آنها با قیمت بالاتر در بازار کشور خودتان می تواند سود شما را بین 10 تا 20 درصد افزایش دهد.

2- کیفیت قابل اعتماد

بسیاری از مردم فکر می کنند قطعات تولیدی در چین بی کیفیت است ولی این یک باور غلط است زیرا تمام این قطعات تحت استاندارهای سختگیرانه ای تولید می شوند و جالب است بدانید که شرکت آسانسور Hosting  که یک شرکت چینی است لوازم جانبی شرکت هایی همچون فوجیستو ، هیوندای ، تیسن کروپ و … را تولید میکند که این نشان است کیفیت بالای تولیدات چین است.

3- بازده کاری کارآمد

راندمان کارگران چینی بسیار بالاست و این امر باعث می شود که شما در کمترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت کنید.

چگونه یک تولید کننده آسانسور در چین پیدا کنیم؟

1- پلت فرم B2B

تولید کنندگان معروف را میتوان در پلتفرم های B2B پیداکرد. از پلتفرم های معروف میتوان به علی بابا و …. اشاره کرد.

2- موتور جستجوی گوگل

با استفاده از کلماتی کلیدی برای جستجو می توانید وبسایت شرکتهای آسانسوری را پیدا کرده و از طریق آن با تولیدکنندگان ارتباط برقرار کنید. کلمات کلیدی توصیه شده عبارتند از : 10 شرکت برتر آسانسور در چین ، تولید کنندگان برتر چینی و …..

3- نمایشگاه های تجارت خارجی

از طریق نمایشگاه های تجارت خارجی می توانید اطلاعات تماس اکثر تولیدکنندگان چینی در سراسر جهان را دریافت کرده و به راحتی با آنها ازتباط برقرار کنید.

شما با استفاده از مطالب گفته شده در این مقاله می توانید به راحتی تولید کننده ی مناسب و برتر کشور خود و یا دنیا را شناسایی کرده و جهت ایجاد همکاری با آنها اقدامات لازم را انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر